Τεχνολογικές αναβαθμίσεις και πιο ευρύχωρο πίσω κάθισμα
Ο νέος σχεδιασμός έχει μεταφερθεί και στο εσωτερικό, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το ολόφρεσκο ταμπλό με τους αεραγωγούς σε σχήμα «Υ». Για πρώτη φορά συναντάμε μοντέλο της Dacia να κυκλοφορεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων, 7 ιντσών, στάνταρ από την έκδοση Extreme, μαζί με τη νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, που έχει κλίση προς τον οδηγό, με φυσικούς διακόπτες ώστε να είναι πιο εύκολος ο χειρισμός του κλιματισμού. Το σύστημα infotainment είναι επίσης ολοκαίνουργιο, εύκολο στον χειρισμό, ωστόσο υπολείπεται σε ταχύτητα απόκρισης. Στην εισαγωγική έκδοση δεν υπάρχει οθόνη αφής, ενώ τα πλαστικά εξακολουθούν να είναι σκληρά, με τη συναρμογή ωστόσο να βρίσκεται σε καλύτερο επίπεδο.
Υπάρχει μία αξιοσημείωτη αύξηση στους διαθέσιμους χώρους για τους πίσω επιβάτες, τόσο στον «αέρα» για τα γόνατα (15,5 εκ. από 12,6) όσο και για το κεφάλι (8,2 εκ. από 2,8 εκ.).
Το πορτ-μπαγκάζ έχει πλέον χωρητικότητα 513 λίτρων, και ανταγωνίζεται πλέον στα ίσια και μεσαία SUV.
Σελ. 1 | Δοκιμή νέο Dacia Duster 100 PS: Τέλος το diesel, παραμένει το LPG |
Σελ. 2 | Πιο «macho» η εξωτερική σχεδίαση, πιο φτωχός ο βασικός εξοπλισμός |
Σελ. 3 | Τεχνολογικές αναβαθμίσεις και πιο ευρύχωρο πίσω κάθισμα |
Σελ. 4 | «Ξοδεύει» τα μισά λεφτά όταν πηγαίνει με υγραέριο |
Σελ. 5 | Καλύτερη ποιότητα κύλισης, αναβαθμισμένη και η υποβοήθηση οδηγού |