2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Explorer. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
28/1/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Ford Explorer Extended Range RWD 286 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Explorer | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 21 | 22 | BYD ATTO 3 EV 204 PS 204ps 62 KWh | 10,5 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35,5 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 8,8 | 8,8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 2 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35,5 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,42 | 1,43 | PEUGEOT 3008 E-3008 213ps 73 KWh | 1,34 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35,5 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 530 | 535 | AUDI Q4 e-tron 45 Sportback 286ps 82 KWh | 340 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 70,5 KWh | |
Χώροι | 85% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 286 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 136 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 545 | 545 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | 255 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 68.5 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6 | 4,1 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 9,8 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 3,6 | 3,4 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 8,7 | KIA NIRO BEV 150 kW 204ps 68 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 2 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 70,5 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,57 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,87 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,63 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,77 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,3 | 19,8 | PEUGEOT 3008 E-3008 213ps 73 KWh | 13 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35,5 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2090 | 1734 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | 2210 | MERCEDES EQB 250 190ps 69,7 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 286 | 428 | SMART #3 BRABUS 428ps 66 KWh | 136 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 545 | 545 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | 255 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 68.5 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,5 | 36,1 | BYD ATTO 3 EV 204 PS 204ps 62 KWh | 40,4 | MERCEDES EQB 250+ 190ps 73.9 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 14,5 | 14,5 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 19 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35,5 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΣυνολική χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 82 | |||||
Ωφέλιμη χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 77 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 12,8 | 11,9 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 68.5 KWh | 19,1 | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 69,7 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 17,8 | 17,8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 23,5 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 15,5 | 14 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | 22,5 | MERCEDES EQB 300 4MATIC 228ps 69,7 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 433 | 433 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 130 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35,5 KWh | |
Θεωρητική Αυτονομία (χλμ.) | 602 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | KIA NIRO BEV 150 kW 204ps 68 KWh | 8 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh |
Παρατηρώντας αναλυτικά τις μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος του ηλεκτρικού Ford Explorer με την μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας, διαπιστώνουμε πως επιτυγχάνει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ρεύματος σε κάθε τύπο μετακινήσεις. Οι 12,8 kWh/100 χλμ. στην πόλη είναι μία εξαιρετικά χαμηλή τιμή, αλλά οι 17,8 kWh/100 χλμ. σε ταξίδι κλέβουν την προσοχή, εφόσον αποτελούν την μικρότερη κατανάλωση ρεύματος στην κατηγορία. Με αυτόν τον τρόπο, μία πλήρης φόρτιση χαρίζει αυτονομία 433 χλμ. σε συνθήκες ταξιδιού, επίδοση που καθίσταται η καλύτερη στην κατηγορία. Όπως προαναφέρθηκε, αυτό συμβαίνει σε συνδυασμό με εξαιρετικές επιδόσεις επιτάχυνσης, όπως ο χρόνος των 6 δλ. για το 0-100. Ακόμα πιο εντυπωσιακός, όμως, είναι ο χρόνος προσπέρασης από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, διαδικασία που ολοκληρώνεται σε 3,6 δλ.
Όσον αφορά τους χώρους του, καταφέρνει να αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα ηλεκτρικά SUV αυτού του μεγέθους. Ο ελεύθερος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών ξεπερνά τα 20 εκ., ενώ ο ελεύθερος χώρος για το κεφάλι τους φτάνει τα 8,8 εκ. και είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία. Αυτά, σε συνδυασμό με το φαρδύ πίσω κάθισμα των 1,42 μ. εξασφαλίζουν πως ακόμα και ψηλοί επιβάτες θα χωρέσουν στο πίσω μέρος, χωρίς να στριμωχτούν. Η ευρυχωρία ενισχύεται με πρακτικότητα, καθώς η καμπίνα του Ford Explorer κρύβει αποθηκευτικό χώρο πίσω από την τεράστια κεντρική οθόνη 14,6 ιντσών κατακόρυφης διάταξης, η οποία μάλιστα μπορεί να μεταβάλει την κλίση της κατά 30 μοίρες. Ακόμα, υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 17 λτ. στην κεντρική κονσόλα, ονομαζόμενος MegaConsole, που θα χωρέσει εύκολα ακόμα και ογκώδη αντικείμενα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Explorer σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Explorer. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Ford Explorer. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |