Jeep Avenger 1.2 TURBO E-HYBRID, Τιμή 17/11/2024: 26 490€
Jeep Avenger e-Hybrid: Με βελτιωμένη κατανάλωση
Εμφανισιακά συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις.
Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες.
Ο νέος κινητήρας καίει 7,1 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα.
Είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση.
Εμφανισιακά το Avenger συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις
Ο σχεδιασμός του Jeep Avenger είναι κομψός και μπολιασμένος με τα γνώριμα στοιχεία των μοντέλων της Jeep, και το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα οχήματα στο δρόμο. Το αμάξωμα είναι αεροδυναμικό και ταυτόχρονα έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στην κατηγορία (20 εκατοστά), κάτι που, σε συνδυασμό με τα μαύρα προστατευτικά στο τελείωμα των προφυλακτήρων και στα μαρσπιέ, αυξάνει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μικρού SUV.
Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες
Η καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid διακατέχεται από minimal σχεδιασμό, χωρίς όμως να γίνεται «βαρετή». Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων (7 ιντσών στη βασική έκδοση και 10,25 στις πλουσιότερες), ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, διάστασης 10,25 ιντσών από το βασικό πακέτο εξοπλισμού. Το εσωτερικό είναι εργονομικό και ευρύχωρο, με μπόλικες και βολικές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ με το αυτοκίνητο θα ταξιδέψουν άνετα 4 ενήλικες επιβάτες.
Το Jeep Avenger e-hybrid καίει 7,1 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα
Το ήπια υβριδικό σύστημα του Jeep Avenger e-hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 100 άλογα, ο οποίος υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας, όπως κατά την αναζήτηση εύρεσης στάθμευσης, το όχημα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με το μικρό ηλεκτρομοτέρ. Αυτό στην πράξη έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης. Στη δοκιμή μας μετρήσαμε 7,1 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, όταν το αμιγώς βενζινοκίνητο Avenger είχε κάψει 7,8 λτ/100 χλμ.
Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση
Η λειτουργία του ήπια υβριδικού συστήματος του Jeep Avenger e-hybrid είναι ιδιαίτερα ομαλή, με την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του βενζινοκινητήρα να είναι ανεπαίσθητη.
Στο δρόμο, το πλαίσιο του μικρού SUV της Jeep είναι στιβαρό, ενώ η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά μεταξύ δυναμικής συμπεριφοράς και άνεσης. Ως εκ τούτου οι κλίσεις υπό πίεση είναι περιορισμένες, ενώ ταυτόχρονα οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφώνται σωστά.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του Jeep Avenger e-hybrid.
Σελ. 2 | Εμφανισιακά το Avenger συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις |
Σελ. 3 | Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες |
Σελ. 4 | Το Jeep Avenger e-hybrid καίει 7 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα |
Σελ. 5 | Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση |