autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση

17/11/2024

Όντας μικρό SUV, το Jeep Avenger τα καταφέρνει εξαιρετικά στην κίνηση εντός της αστικής «ζούγκλας», με την ευελιξία να είναι μεγάλη, χάρη τόσο στις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις όσο και στον μικρό κύκλο στροφής (10,5 μέτρα). Το τιμόνι είναι όσο ελαφρύ χρειάζεται για να διευκολύνει τις αστικές μετακινήσεις, ενώ οι αναρτήσεις, που είναι ευχάριστα σφιχτές, απορροφούν καλά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Βγαίνοντας έξω από την πόλη και περνώντας σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές, ξεδιπλώνεται ο πιο δυναμικός χαρακτήρας του Jeep Avenger e-hybrid. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, κάτι που σου εμπνέει αυτοπεποίθηση για να κινηθείς σβέλτα, με επιπλέον συμμάχους το άμεσο σύστημα διεύθυνσης και τα δυνατά φρένα. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, το μοντέλο είναι ευθύβολο και σταθερό. Το μοτέρ που είναι ήσυχο, σε συνδυασμό με την ηχομόνωση της καμπίνας αλλά και την καλή αεροδυναμική, αφήνουν «εκτός» τους ενοχλητικούς θορύβους.



Ανεξαρτήτως τρόπου οδήγησης, αξίζει να αναφέρουμε πως η εναλλαγή μεταξύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα είναι ανεπαίσθητη και άκρως ομαλή. Οι αλλαγές ταχυτήτων στο 6-αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη γίνονται γρήγορα και χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 11,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 184 χλμ/ώρα.

Μπορεί το Jeep Avenger e-hybrid να είναι προσθιοκίνητο, όμως η εταιρεία το έχει εφοδιάσει με το σύστημα Selec-Terrain, που έχει λειτουργίες οδήγησης για κίνηση σε άμμο, λάσπη και χιόνι (Sand, Mud, Snow), μαζί με τις «κλασσικές» πλέον Eco, Normal και Sport. Ως εκ τούτου, η απόδοση του κινητήρα και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα διαμορφώνονται αναλόγως της ρύθμισης και των συνθηκών πρόσφυσης. Χάρη σε αυτό, και με επιπλέον συμμάχους την αυξημένη για τα δεδομένα της κατηγορίας απόσταση από το έδαφος και τους κοντούς προβόλους, το Jeep Avenger e-hybrid θα κινηθεί χωρίς άγχος και πρόβλημα σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Η εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού του Jeep Avenger e-hybrid είναι η Longitude. Αυτή εφοδιάζεται με αυτόματο κλιματισμό, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια, αισθητήρες φωτός και βροχής, cruise control, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα infotainment, οθόνη 7 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, 6 αερόσακους, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.



Εν κατακλείδι, το Jeep Avenger e-hybrid παίρνει την ήδη πολύ καλή συνταγή του «βασικού» βενζινοκίνητου μοντέλου, που αποτελείται από την καλή ευρυχωρία, τον πλούσιο εξοπλισμό, την μεγάλη ευελιξία εντός και εκτός πόλης και τον εκτός δρόμου «χαρακτήρα», και την ολοκληρώνει περισσότερο, με έξτρα στοιχείο την χαμηλότερη κατανάλωση που προσφέρει το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Jeep Avenger e-hybrid 100 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά /12
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/αυτόματο/εμπρός
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,1
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,3
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 184
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.363
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 4,9
Μέση δοκιμής 7,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 111
Ρεζερβουάρ (λτ.) 44

Σελ.
1
Jeep Avenger e-Hybrid: Με βελτιωμένη κατανάλωση
Σελ.
2
Εμφανισιακά το Avenger συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις
Σελ.
3
Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες
Σελ.
4
Το Jeep Avenger e-hybrid καίει 7 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα
Σελ.
5
Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση