Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες
Ανοίγοντας την πόρτα του Jeep Avenger e-hybrid, παρατηρούμε ευθύς εξαρχής πως ο σχεδιασμός κινείται σε minimal μονοπάτια, με τις ευθείες και «καθαρές» γραμμές να έχουν την τιμητική τους. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, διάστασης 10,25 ιντσών από το βασικό εξοπλισμό, που έχει υψηλή ανάλυση και όμορφα γραφικά, ενώ χαμηλότερα υπάρχουν φυσικοί διακόπτες για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, κάτι που είναι πάντα καλοδεχούμενο μιας και αυξάνει την εργονομία σε σχέση με τα πλήκτρα αφής. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, που έχει διάσταση 7 ίντσες στο βασικό πακέτο εξοπλισμού και 10,25 ίντσες στις επόμενες.
Τα αυτόματα Jeep Avenger, όπως το mild hybrid που έχουμε στη διάθεσή μας, έχουν τα πλήκτρα επιλογής ταχυτήτων στο σημείο που η κεντρική κονσόλα συναντά το ταμπλό. Αυτό δημιουργεί τον απαραίτητο χώρο για την τοποθέτηση μιας μεγάλης θήκης στο σημείο όπου κανονικά υπάρχει ο λεβιές ταχυτήτων, όπου μπορεί να χωρέσει ένα τσαντάκι.
Συνολικά υπάρχουν 34 λίτρα διαθέσιμα για την τοποθέτηση αντικειμένων στην καμπίνα του Jeep Avenger, ενώ όσον αφορά στους επιβάτες, θα μπορέσουν να ταξιδέψουν άνετα 4 ενήλικες, με τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω να είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας (6 εκατοστά) και το χώρο για τα γόνατα 11 εκατοστά. Με βάση το τελευταίο, στο πίσω κάθισμα του Avenger θα φιλοξενηθούν απροβλημάτιστα ακόμα και πιο ψηλά άτομα. Ο ωφέλιμος όγκος του χώρου αποσκευών είναι 380 λίτρα, αριθμός που βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας των μικρών SUV.
Σελ. 1 | Jeep Avenger e-Hybrid: Με βελτιωμένη κατανάλωση |
Σελ. 2 | Εμφανισιακά το Avenger συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις |
Σελ. 3 | Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες |
Σελ. 4 | Το Jeep Avenger e-hybrid καίει 7 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα |
Σελ. 5 | Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση |