Το Jeep Avenger e-hybrid καίει 7 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα
Το Jeep Avenger e-hybrid εξωτερικά δεν ξεχωρίζει από το «απλό» βενζινοκίνητο αδελφάκι του. Όλη η διαφορά βρίσκεται στα μηχανικά μέρη, όπου ο γνωστός PureTech βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων που αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπή συνεργάζεται πλέον με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής. Ο τελευταίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου να μην επηρεαστεί η χωροταξία και η ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Το ήπια υβριδικό σύστημα της Stellantis έχει τη δυνατότητα να κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας, όπως για παράδειγμα κατά την εκκίνηση από το φανάρι ή στα στενά της πόλης, όταν ψάχνουμε θέση στάθμευσης. Μπορεί η Jeep να δηλώνει ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα να είναι εφικτή σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ/ώρα, όμως κατά τη δοκιμή μας παρατηρήσαμε πως ο βενζινοκινητήρας μπορεί να σβήσει ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες, σε συνθήκες όπου το φορτίο του μοτέρ είναι μικρό και δεν πατάμε πολύ το γκάζι, όπως για παράδειγμα σε πορεία σε αυτοκινητόδρομο με 80-90 χλμ/ώρα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η κατανάλωση, κυρίως στην πόλη αλλά και σε μικτό κύκλο. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η πραγματική μέση κατανάλωση του Jeep Avenger e-hybrid ήταν 7,1 λτ/100 χλμ ενώ στην πόλη μετρήσαμε 6,6 λτ/100 χλμ. Στο ταξίδι, το αυτοκίνητο έκαψε 5,5 λτ/100 χλμ. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το αμιγώς βενζινοκίνητο Jeep Avenger κατανάλωσε 7,8 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, 9,1 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
Σελ. 1 | Jeep Avenger e-Hybrid: Με βελτιωμένη κατανάλωση |
Σελ. 2 | Εμφανισιακά το Avenger συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις |
Σελ. 3 | Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του Jeep Avenger e-hybrid, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες |
Σελ. 4 | Το Jeep Avenger e-hybrid καίει 7 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα |
Σελ. 5 | Το Jeep Avenger e-hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο και δεν παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσιάζει την άνεση |