¶λματα έχει κάνει η Kia στην σχεδίαση του νέου Rio, που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα «γοητευτικά» ευρωπαϊκά ονόματα.

Kia Rio 1,0 T 100 PS. Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες.

Διαβάστηκε από 1879 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/11/2017

Rio έτοιμο για όλα! - Η τέταρτη γενιά του Kia Rio ανέβασε τον πήχη σε όλους τους τομείς, εμφανίζεται πιο βελτιωμένη από ποτέ και δείχνει ότι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τον πανίσχυρο ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Πως λοιπόν τα καταφέρνει στην απαιτητική κατηγορία B;

 
   
Γνωρίσαμε την τέταρτη γενιά του Kia Rio τον Φεβρουάριο και μάλιστα εντυπωσιαστήκαμε, καθώς φάνηκε αμέσως πως έρχεται με ευρωπαϊκό αέρα και προδιαγραφές. Όμως, από τότε, ο ανταγωνισμός έχει σκληρύνει για τα καλά (σ.σ. και θα σκληρύνει ακόμη περισσότερο σύντομα όταν θα έρθει και το νέο VW Polo). Πως και κατά πόσο λοιπόν θα καταφέρει να.. κολυμπήσει στα βαθιά νερά το νέο Rio; Σε κάθε περίπτωση έχει τις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά και τις δυνατότητες. Αρχικά διαθέτει εντυπωσιακή, ευρωπαϊκή σχεδίαση στα πρότυπα των μοντέλων της Kia, έπειτα μια πλήρη γκάμα κινητήρων με αιχμή του δόρατος τον 1.000άρη turbo που δοκιμάζουμε, ενώ ως τρίτο στοιχείο προσθέστε τις σύγχρονες τεχνολογίες και αναβαθμισμένη ποιότητά του. Ας εξετάσουμε αναλυτικά. 

Με τιμή που δελεάζει
Η τιμή στην έκδοση LX Inmotion με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 100 ίππων ανέρχεται στα 13.290 ευρώ με έκπτωση και κρίνεται αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Όσον αφορά το επίπεδο εξοπλισμού, η έκδοση Inmotion περιλαμβάνει τα απαραίτητα, όμως αν θέλετε το κάτι παραπάνω θα πρέπει να πάτε στην Uptown, ενώ αν στη λίστα σας έχετε στάνταρ τεχνολογίες όπως το αυτόματο παρκάρισμα ή το σύστημα ειδοποίησης παρέκκλισης από την πορεία, τότε θα πρέπει να επιλέξετε την έκδοση Premium με 15.290 ευρώ. Όσον αφορά στις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων, με τον 1,2 ατμοσφαιρικό η τιμή εκκίνησης είναι τα 12.190 ευρώ, ενώ ως diesel με 77 άλογα ξεκινάει από τα 14.190 ευρώ. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, η έκδοση της δοκιμής φαίνεται να είναι η πιο ενδιαφέρουσα για την δική μας αγορά. 

Εμφάνιση: Από γατάκι… τίγρης
Η Kia έχει κάνει σχεδιαστικά...άλματα, όσον αφορά την εμφάνιση των μοντέλων της και το νέο Rio σαφώς ακολουθεί αυτή την πορεία. Πιο αναλυτικά, το μοντέλο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των σχεδιαστικών τμημάτων της κορεάτικης φίρμας στη Γερμανία και την Καλιφόρνια των Ηνωμένων Πολιτειών, με την στενή επαφή του κεντρικού τμήματος σχεδιασμού στην Namyang της Ν. Κορέας, με σκοπό τη δημιουργία ενός μοντέλου καθολικά αρεστού στο κοινό Ευρώπης, Αμερικής και Ασίας. Το τέταρτης γενιάς Rio έρχεται με δυναμικότερη σχεδίαση από τον προκάτοχό του, η οποία γίνεται πιο διακριτή στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος: διαθέτει μακρύτερο καπό και πρόβολο, αλλά και πιο δυναμικό προφυλακτήρα που στέλνει ψηλότερα πάνω στο καπό τα νέα φώτα, τα οποία στο εσωτερικό τους έχουν σχεδιαστεί σε μορφή U. Στο κέντρο του προφυλαχτήρα δεσπόζει ο μεγάλος αεραγωγός, ενώ η «piano black» γρίλια που θυμίζει...μύτη τίγρης, όπως ισχυρίζεται η μάρκα, εκτείνεται σε ολόκληρη τη μάσκα έως να συναντήσει τα νέα φωτιστικά σώματα. Αλλαγές διακρίνονται και στους προβολείς ομίχλης, οι οποίοι πλέον φιλοξενούνται στα δυο άκρα του προφυλακτήρα, δίνοντας αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους. Στο πλάι και πίσω, φαίνεται μια πιο κουπέ αισθητική, με μεγάλα πίσω φωτιστικά σώματα και μια διακριτική αεροτομή. Σε κάθε περίπτωση, το μοντέλο μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας. 
Αναφορικά με τις εξωτερικές διαστάσεις, το νέο Rio...μεγάλωσε! Το μήκος είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο φτάνοντας τα 4.065 χλστ., το πλάτος έχει μεγαλώσει κατά 5 χλστ. φτάνοντας στα 1.725 χλστ. και το μεταξόνιο του έχει φτάσει στα 2.580 χλστ., δηλαδή 10 χλστ. περισσότερα από τον προκάτοχο του, κάτι που συνεπάγεται αυξημένους εσωτερικούς χώρους. Η μόνη διάσταση στην οποία μίκρυνε είναι το ύψος, αφού κόντυνε κατά 5 χλστ., έχοντας πλέον ύψος 1.450 χλστ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: KIA , KIA RIO
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ