Όπως αναφέραμε, τα πράγματα στην κατηγορία Β έχουν δυσκολέψει πολύ, όμως το Kia Rio φαίνεται να αντέχει και μάλιστα να τα πηγαίνει αρκετά καλά. Πιο αναλυτικά, στο εσωτερικό του παρατηρούμε το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο με το εξωτερικό, με έντονες γραμμές και καμπύλες, οι οποίες δίνουν στο κορεάτικο μικρό την αίσθηση μεγαλύτερων διαστάσεων. Αναφορικά με την εργονομία δεν έχουμε κανένα παράπονο –είναι καλή, παρά τους αρκετούς διακόπτες στο τιμόνι, η συναρμογή είναι επίσης καλή, αν και χρειάζεται βελτίωση σε κάποια σημεία, στον τομέα της ποιότητας. ¶ξια αναφοράς είναι η μεγάλη οθόνη αφής 5 ή 7 ιντσών (προαιρετικά) ψηλά στο κέντρο του ταμπλό, η οποία έχει καλή ευκρίνεια, εύκολο interface (από εκεί χειρίζεσαι ηχοσύστημα, navi κτλ.), ενώ έχει πλήρη συνδεσιμότητα με Android και Apple συσκευές -στο πνεύμα της εποχής. Όμορφος και ευανάγνωστος είναι και ο πίνακας οργάνων, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αεροπορικού τύπου διακόπτες για το κλιματισμό, ενώ μας άρεσαν ο χώρος για μικροαντικείμενα και το ραφάκι για ένα μεγάλο σε ίντσες smartphone μπροστά από τον επιλογέα, όπως και οι θύρες USB εμπρός και πίσω.
Χώροι: Ένα από τα ατού του
Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές ανήκουν στα πλεονεκτήματα του νέου Kia Rio, αφού το κατατάσσουν στα πλέον ευρύχωρα μοντέλα που ένουμε μετρήσει. Πιο αναλυτικά, η θέση οδήγησης είναι αρκετά ρυθμίσιμη και με καλή ορατότητα, πίσω θα καθίσουν άνετα δύο ενήλικες επιβάτες αναστήματος ακόμα και 1,90 μ., ενώ ο χώρος αποσκευών των 325 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Κάτι που θα θέλαμε, είναι όταν πέφτουν τα καθίσματα, να μην δημιουργείται τόσο μεγάλο «σκαλοπάτι», και πάλι όμως η Kia το έχει λύσει μιας και προσφέρει τη δυνατότητα του διπλού πάτου.
Copyright © 2024 - autoagora.gr