autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes E-Class στην έκδοση 220 d με τον νέο 2λιτρο turbodiesel κινητήρα των 194 ίππων και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο.

Test: Mercedes E 220 d

Διαβάστηκε από 10654 αναγνώστες - 24/6/2016

Η νέα γενιά της Mercedes Ε-Class, γεμάτη τεχνολογία και με έναν νέο 2ίλτρο turbodiesel κινητήρα αποδεικνύεται εξαιρετική, βάζοντας δύσκολα στον ανταγωνισμό της απαιτητικής κατηγορίας των πολυτελών σεντάν.

Τα πολυτελή σεντάν είναι μια πολύ απαιτητική κατηγορία, στην οποία οι κατασκευαστές αγωνίζονται να ξεπεράσουν το ένας τον άλλον και οι αγοραστές απολαμβάνουν καλύτερα αυτοκίνητα. Τα τελευταία χρόνια η μάχη αυτή περιορίζεται κυρίως μεταξύ των Mercedes, BMW και Audi, με κάποιες ακόμη εταιρείες να κοιτούν από απόσταση. 

Η Mercedes E-Class παρουσιάστηκε το 1953, σαν το πολυτελές οικογενειακό μοντέλο της εταιρείας και όλα αυτά τα χρόνια πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του. Η νέα Ε-Class, με κωδικό W 123, σκοπεύει να ανεβάσει τον πήχη ψηλά και έρχεται με νέα πλατφόρμα, νέους κινητήρες, μπόλικη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας και πάνω απΆ όλα την απαιτούμενη πολυτέλεια. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον νέο 2λιτρο turbodiesel κινητήρα των 194 ίππων και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο. 

Σχεδίαση
Η σχεδιαστική εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται ευλαβικά στην νέα 
E-Class, με το εμπρός μέρος να θυμίζει την C-Class και το πίσω την S-Class. Το αποτέλεσμα μπορεί να μην έχει ιδιαίτερο σχεδιαστικό χαρακτήρα, είναι όμως κομψό και πολύ αεροδυναμικό, με τον σχετικό συντελεστή να είναι 0,23, που είναι η καλύτερη τιμή της κατηγορίας. Η νέα E-Class έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις σε σχέση με πριν, φθάνοντας σχεδόν τα 5 μέτρα μήκος (4,923 μ. για την ακρίβεια). Πιο μακρύ είναι και το μεταξόνιο, κατά 65 χλστ., ενώ φαρδύτερα είναι τα μετατρόχια (+20 χλστ. μπροστά και +70 χλστ.) με τους τροχούς να φθάνουν πλέον ακόμη πιο κοντά στα άκρα του αμαξώματος, προς όφελος των χώρων και της οδικής συμπεριφοράς. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις