Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 10655 αναγνώστες - 24/6/2016
Η νέα E-Class έχει εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης και το καταλαβαίνεις από τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί της. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και στο μοντέλο της δοκιμής με την έξτρα χαμηλωμένη ανάρτηση και του τροχούς των 19 ιντσών. Φανταζόμαστε τι θα κάνει η E-Class με την έξτρα αερανάρτηση στους ελληνικούς δρόμους: μαγικό χαλί! Σε δρόμο με στροφές η νέα E-Class στρίβει σβέλτα και με ασφάλεια, με αρωγό το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι και τα εξαιρετικά φρένα. Στα όρια της πρόσφυσης, αν και πισωκίνητη, εμφανίζει ελαφρά υποστροφική συμπεριφορά, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας είναι ετοιμοπαράδοτα, εάν και όποτε χρειαστούν. Ξεφύγαμε όμως, γιατί η E-Class δεν είναι GTI και δεν φτιάχτηκε για να ανεβαίνει ορεινούς δρόμους σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Μέσα στην πόλη αποδεικνύεται ευέλικτη χάρη στο τιμόνι της που κόβει πολύ ενώ στον αυτοκινητόδρομο είναι στο στοιχείο της, καταπίνοντας ακούραστα χιλιόμετρα. Τα γνωστά μας 4 προγράμματα λειτουργίας, από άλλα μοντέλα της Mercedes, Eco, Comfort, Sport και Sport+ υπάρχουν και εδώ, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις βασικές λειτουργίες (τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και -αν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος- ανάρτηση).