Κινητήρας
Διαβάστηκε από 10656 αναγνώστες - 24/6/2016
Ο 2λιτρος diesel της E 220 d είναι καινούργιος και χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας για να αποδώσει 194 ίππους και κυρίως 400 Nm ροπής από τις 1.600-2.800 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιεί σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για να πετύχει δραστικό περιορισμό στα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου. Ψεκάζει ένα διάλυμα ουρίας στα καυσαέρια, το οποίο με την υψηλή θερμοκρασία γίνεται αμμωνία και η οποία μέσα στον καταλύτη οδηγεί στη διάσπαση των οξειδίων του αζώτου, σε άζωτο και νερό πριν εκλυθούν στην ατμόσφαιρα, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο τις εκπομπές ρύπων.
Στην πράξη η λειτουργία του κινητήρα είναι εξαιρετικά πολιτισμένη, με χαμηλό θόρυβο και παντελή απουσία κραδασμών, ενώ τραβάει από χαμηλά και κινεί με χαρακτηριστική άνεση το βάρους 1.605 κιλών αμάξωμα. Ο συνδυασμός με το στάνταρ 9άρι αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικός και όχι μόνο λύνει τα χέρια του οδηγού, αλλά προσφέρει και εξαιρετικές επιδόσεις. Ένα έξτρα πλεονέκτημα του συνδυασμού κινητήρα-κιβωτίου είναι η διατήρηση της κατανάλωσης σε επίπεδα μικρού αυτοκινήτου. Μπορεί η θεωρητική μέση κατανάλωση των 3,9 λτ./100 χλμ. να είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη, αλλά τα 6,8 λτ./100 χλμ. που μετρήσαμε είναι μια ιδιαίτερα καλή για τα δεδομένα του μεγέθους και των επιδόσεων του αυτοκινήτου.