Οι χωμάτινες διαδρομές παραμένουν σταθερά στο «μυαλό» του Compass, κάτι που μπορεί να λειτουργήσει ως συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Η άνεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα εκτός δρόμου.

To Compass σε έκδοση Trailhawk έχει σπέσιαλ χρώματα, μικρές εξωτερικές διαφορές, καλύτερη προστασία στα εκτεθειμένα μέρη του δαπέδου, μεικτά ελαστικά, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και καλύτερες γωνίες προσέγγισης-διαφυγής.

Περί τετρακίνησης

Διαβάστηκε από 10706 αναγνώστες - 11/7/2017

Η Jeep ακολουθεί τη λογική του Renegade και τοποθετεί και στο Compass το σύστημα τετρακίνησης Active Drive και Active Drive Low. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε μια τετρακίνησης της νέας γενιάς με δυνατότητα να απεμπλέκει πλήρως τον πίσω άξονα όταν οι συνθήκες στο δρόμο είναι «ειρηνικές». Για την ακρίβεια όταν δεν χρειάζεται να λάβει ροπή ο πίσω άξονας, διακόπτεται πλήρως η περιστροφή των κινούμενων μερών που κατευθύνουν δύναμη στις πίσω ρόδες ευνοώντας την εξοικονόμηση καυσίμου. Όταν οι συνθήκες αλλάξουν και γίνουν πιο απαιτητικές το σύστημα περνά άμεσα σε τετρακίνητο mode με μεταβλητή κατανομή της ροπής. Υπάρχει και κλείδωμα της αναλογίας για καλύτερη εκκίνηση σε σαθρά εδάφη αλλά και κοντές σχέσεις (Active Drive Low) οι οποίες είναι στάνταρ μόνο στο Trailhawk. Ο οδηγός πάντως μπορεί να ρυθμίσει και σε δεύτερο επίπεδο τη λειτουργία της τετρακίνησης και την εκμετάλλευση της πρόσφυσης μέσω του επιλογέα Selec-Terrain, ο οποίος έχει τέσσερα προγράμματα (Αuto, Snow, Sand και Mud) συν ένα αποκλειστικό για το Trailhawk, το Rock. Eδώ, κλειδώνει ο εμπρός άξονας, κλειδώνει η αναλογία ανάμεσα στους δύο άξονες και αλλάζει η χαρτογράφηση σε φρένο και γκάζι για μοναδικές απεμπλοκές από σκληρές καταστάσεις στο βουνό. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Advertisement