Η αισθητική εδώ ακολουθεί από πιο κοντά τα χνάρια του Rio. Το ταμπλό έχει δύο οριζόντιες γραμμές για να εντείνει την αίσθηση του πλάτους και συγχρόνως έχει και ξεχωριστό στιλ χάρη στην όμορφη οθόνη των 7 ιντσών (στάνταρ) στο κέντρο. Το απαραίτητο νεανικό χρώμα δίνουν οι βαμμένες ενθέσεις, σε 4 αποχρώσεις, γύρω από την οθόνη και στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Ο κλιματισμός είναι χαμηλά τοποθετημένος ενώ ο πίνακας οργάνων χωρίς να γίνεται φλύαρος, είναι υπερπλήρης σε πληροφορία. Ότι πρόκειται για συγγενή του Rio φαίνεται από τα υλικά τα οποία είναι σκληρά τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες. Οι ποιότητα πάντως είναι καλή και το σύνολο στιβαρό.
Από πλευράς εξοπλισμού το επίπεδο του νέου Stonic είναι καλό με τη βάση να ξεκινά με 6 αερόσακους και σύστημα ευστάθειας, ηλεκτρικούς καθρέπτες και 4 ηλεκτρικά παράθυρα, Α/C, Bluetooth, μια θύρα USB, χειριστήρια στο τιμόνι κλπ.. Το σημαντικότερο έξτρα είναι το πακέτο βοηθημάτων ασφάλειας το οποίο αντί 1.000 ευρώ θα παρέχει μεταξύ άλλων αυτόνομο φρενάρισμα, έλεγχο λωρίδας, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης και αυτόματους προβολείς.
Χώροι: Καλό επίπεδο – θα ήθελε περισσότερο πλάτος
Καλό είναι το επίπεδο των χώρων του Rio αν και από την αρχή φαίνεται ότι δεν ανήκει στα διογκωμένα μικρά που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό. Αυτό αφορά κυρίως το εσωτερικό πλάτος, το οποίο δείχνει ότι ίσως να ζητήσει παραχωρήσεις από ενδεχόμενο τρίτο πίσω επιβάτη. Το τούνελ μετάδοσης πάντως είναι ιδιαίτερα κοντό και αυτό είναι ένα στοιχείο που θα βοηθήσει. Το δε μεταξόνιο των 2.580 χλστ. (τόσο είχαν τα μικρομεσαία μέχρι πολύ πρόσφατα) εξασφαλίζει καλό ελεύθερο χώρο για τα γόνατα ενώ, η ευθύγραμμη χάραξη της οροφής εξωτερικά, δίνει πολύ αέρα για τα κεφάλια των πίσω. Ο χώρος αποσκευών με ωφέλιμο όγκο στα 352 λίτρα είναι καλός, έχει διπλό πάτωμα και όταν πέσουν οι πλάτες δε δημιουργεί σκαλοπάτι. Γενικά, η χρηστικότητα έχει δεχτεί προσοχή, με θήκες για μεγάλα μπουκάλια στις εμπρός πόρτες, μισόλιτρα στις πίσω αλλά και μια προαιρετική θύρα USB για τους πίσω επιβάτες θα κάνουν τη διαβίωση πιο εύκολη.
Copyright © 2024 - autoagora.gr