Η ούτως ή άλλως πολύ καλή βάση της νέας γενιάς Ibiza δείχνει πιο σωστά τις δυνατότητές της με αυτή την εκδοχή του τρικύλινδρου TSI. Το επίπεδο της άνεσης και η ποιότητα κύλισης παραμένουν σε πολύ υψηλό επίπεδο αν και η ανάρτηση, σε συνδυασμό με τις 16άρες ζάντες, είναι πιο σφιχτή κόβει λίγο από τον ισοπεδωτικό χαρακτήρα που είχαμε δει στην πρώτη δοκιμή (τεύχος 25/2017) με τη μικρότερη ρόδα. Η ισορροπία πάντως δεν χάνεται σε καμία περίπτωση και έτσι θα ζυγίσουμε ως θετικό το λίγο πιο σίγουρο πάτημα που βγάζει το πιο μεγάλο λάστιχο (195/55 R16 έναντι 185/65 R15). Ο ισχυρότερος κινητήρας και η συμβολή του στον τρόπο με τον οποίο κινείται το Ibiza κάνουν άμεσα αισθητή την παρουσία τους: Οι καλές για την κατηγορία επιδόσεις, δίνουν γρήγορο τέμπο πιο εύκολα από ότι στη βασική TSI εκδοχή και ο οδηγός απολαμβάνει πιο πολλά σπορτίφ στοιχεία. Η οδική συμπεριφορά συνεχίζει να ευνοείται από το φαρδύ μετατρόχιο του νέου δαπέδου το οποίο εξασφαλίζει μικρές κλίσεις χωρίς σφικτό setup στα αμορτισέρ. Μια ακόμα διαφορά φυσικά είναι ότι, όποιος το αναζητήσει, θα βρει το πίσω μέρος σε αυτό το Ibiza πιο ενεργό από πριν καθώς η έξτρα δύναμη φορτίζει διαφορετικά το εμπρός άκρο. Ο έλεγχος πάντως είναι άμεσος χάρη στο τιμόνι και οι αντιδράσεις παραμένουν προβλέψιμες και στη σφαίρα της ουδετερότητας.
Μεγάλη αλλαγή παρατηρέιται και στα φρένα: Δεν είναι μόνο η παρουσία δίσκων στον πίσω άξονα έναντι των ταμπούρων που είχε η έκδοση των 95 ίππων αλλά ότι και οι εμπρός δίσκοι είναι πιο μεγάλοι σε αυτήν την εκδοχή (διάμετρος μεγαλύτερη κατά δυόμιση πόντους μάλιστα). Η αίσθηση του πεντάλ παραμένει το ίδιο καλή αλλά το καταγραφικό μας έδειξε σχεδόν δύο μέτρα μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης και μια αντικειμενικά καλή τιμή.
Copyright © 2024 - autoagora.gr