Η 3άρα είναι ίσως το πιο σημαντικό μοντέλο της εταιρίας και γιΆ αυτό έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην κατασκευή της. Εξωτερικά διατηρεί τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των προηγούμενων εκδόσεων και εδώ είναι η μόνη μας διαφωνία, αφού θα έπρεπε να είναι περισσότερη τολμηρή σχεδιαστικά. Φυσικά ο εξοπλισμός είναι γεμάτος με πλούσια τεχνολογία και το εσωτερικό κοσμούν πλήρως ψηφιακά όργανα και οθόνη 10,25 ιντσών. Οι εξακύλινδροι κινητήρες αποτελούν παρελθόν και την θέση τους έχει πάρει στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα τετρακύλινδρος twin turbo των 258 ίππων που αποδίδει 400 Nm ροπής από τις 1550 στροφές. Οι διπλές εξατμίσεις παράγουν ένα βαθύ σπορ ήχο που σου ανεβάζει τη διάθεση. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF, που μειώνει τον χρόνο των αλλαγών. Οδηγικά, η 3άρα είναι αρκετά συμμετοχική και σου μεταφέρει απίστευτη αίσθηση. Αυτό οφείλεται στο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης που είναι πλέον πιο άμεσο και ρυθμίζεται ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την τέλεια κατανομή βάρους 50:50, που χαρίζουν άψογη συμπεριφορά σε ευθεία αλλά ειδικά σε στροφές, εκεί που η 3άρα θα ανοίξει γλυκά την τροχιά της προσφέροντας ένα απολαυστικό πακέτο οδήγησης.
Copyright © 2024 - autoagora.gr