Η νέα 911 επιβεβαίωσε τη διττή φύση της, αφού μπορεί να μετατρέπεται από ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε ένα τρομερό όπλο για την πίστα. Η όγδοή γενιά του σπορ μοντέλου προσφέρει απίστευτη εμπειρία οδήγησης. Τα νέα προσόντα περιλαμβάνουν ένα νέο σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχών, αντιστάθμιση κυλίνδρων μέσω ηλεκτρικών μοτέρ, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κορυφαίο έλεγχο ευστάθειας με παρεμβάσεις φρεναρίσματος για διόρθωσης πορείας, τα οποία καθιστούν την Porsche απίστευτα ακριβή, διασκεδαστική και προβλέψιμη. Με την 911 απολαμβάνεις κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης, ενώ το ESP στο Sport mode είναι ελάχιστα παρεμβατικό και σε αφήνει να παίξει με την ψυχή σου. O εξακύλινδρος Boxer των τριών λίτρων διαθέτει υπερσυμπιεστή και αποδίδει 450 ίππους και 530 Νm ροπής, με τα πρώτα 100 να έρχονται μέσα σε 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική να ανέρχεται στα 306 χλμ./ώρα. Τρομερό το wet mode που κρατάει κυριολεκτικά κολλημένη την Porsche στο δρόμο, ακόμα και σε αρκετά βρεγμένο οδόστρωμα. Το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι αυξημένων δυνατοτήτων και επιτελεί άψογα το ρόλο του. Εκτελεί αστραπιαίες αλλαγές, ενώ τα σκασίματα της εξάτμισης αποτελούν μέρος της ημερήσιας διάταξης. Τα κεραμικά φρένα είναι ακριβά και μέρος του εξτρά εξοπλισμού, αλλά φροντίζουν ώστε το σύστημα πέδησης να παραμένει ανθεκτικό στις θερμοκρασίες. Έχουν δυνατό «δάγκωμα» και είναι τρομερά αποτελεσματικά με διάρκεια στην απόδοση τους. Ένα πραγματικό χειρουργικό εργαλείο που χαράσσει με ακρίβεια τις κινήσεις τους και μπορεί να οδηγηθεί με απίστευτες ταχύτητες στα κατάλληλα χέρια.
Copyright © 2024 - autoagora.gr