Η Cayenne απέκτησε coupe αισθητική με επανασχεδίαση του πίσω μέρους, χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στους διαθέσιμους χώρους των επιβατών. Η πανοραμική οροφή είναι στάνταρ, το εσωτερικό παραμένει πολυτελές με alcantara και carbon λεπτομέρειες και ο διαθέσιμος εξοπλισμός περιλαμβάνει δυναμικό σύστημα διεύθυνσης που ρυθμίζεται ανάλογα με την ταχύτητα, βοηθό στάθμευσης με μπροστινή και πίσω κάμερα και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις οι οποίες αποσυμπιέζουν τα αμορτισέρ όταν βρίσκεσαι για αρκετή ώρα σταματημένος. Ο V8 κινητήρας των 4 λίτρων έχει απόδοση 560 ίππων και 770 Νm ροπής και χαρίζει καταιγιστικές επιδόσεις στο XL SUV. Χαρακτηριστικά το 0-100 διαρκεί μόλις 3,9 δευτερόλεπτα ενώ το κοντέρ σταματάει στα 286 χλμ./ώρα. Θα περίμενε κανείς ότι ένα ψηλό SUV θα τα βρίσκει κάπως σκούρα σε περιβάλλον πίστας. Η Cayenne διαψεύδει πανηγυρικά αυτές τις προκαταλήψεις και προσφέρει ανόθευτη απόλαυση αντίστοιχη των σπορ αυτοκινήτων της φίρμας. Το αγωνιστικό γονίδιο της Porsche έχει εμφυτευτεί και στο XL SUV, με αποτέλεσμα το άψογο σύστημα διεύθυνσης και ο ακριβής χειρισμός, να αποτελούν μέρος των δυνατοτήτων του.
Copyright © 2024 - autoagora.gr