Το πολυαγαπημένο Βαυαρικό roadster είναι και πάλι εδώ και μάλιστα επιστρέφει στην καθαρόαιμη λύση της υφασμάτινης οροφής. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμα κιλά σε σύγκριση με την κλειστή αλουμινένια οροφή του προκατόχου και κερδίζει σε χρόνο τόσο στο άνοιγμα της οροφής όσο και στην επιτάχυνση. Ο τρίλιτρος 6-κύλινδρος turbo κινητήρας, έχει την κωδική ονομασία G29 και ανήκει στην τρέχουσα οικογένεια κινητήρων της φίρμας. Αποδίδει 340 ίππους, 500 Νm ροπής και επιταχύνει το Γερμανικό Roadster από τα 0 στα 100 σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, φτάνοντας σχετικά άνετα την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 250 χλμ./ώρα. Για να περάσει η απόδοση με ευχάριστο τρόπο στο δρόμο, μειώθηκε ελάχιστα το μεταξόνιο και δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ισορροπημένη κατανομή του βάρους, στο 50:50. Επιπλέον, οι Γερμανοί τοποθέτησαν μια σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, σπορ σύστημα πέδησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, με την απόλαυση στην οδήγηση να είναι εγγυημένη, την ώρα που όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στη δημιουργία ενός συμπαγούς διθέσιου. Σε στριφτερή διαδρομή, μπορείς να κρατήσεις γραμμές και να κινηθείς αρκετά γρήγορα ή απλώς να πατήσεις περισσότερο γκάζι στην έξοδο και η Ζ4 να σε φιλοδωρήσει με ένα μεγαλοπρεπές drift αντάξιο της φήμης της. Το εσωτερικό είναι ντυμένο με μαύρο δέρμα, έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, παράγει ήχο surround με τις ευλογίες της Harman / Kardon και η οθόνη multimedia καθώς και ο πίνακας οργάνων έχουν πλήρως ψηφιακή λειτουργία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr