-1η ΘΕΣΗ TOYOTA SUPRA 2.967 ΒΑΘΜΟΙ
Δεν είναι τόσο εύκολο να εξηγήσουμε τι... σκάρωσαν στην πίστα οι αντίπαλοι, αν και έπειτα από την είσοδο στην ευθεία τερματισμού είναι μάλλον απλό. Κάνοντας μία σύνοψη: Τα μέλη της επιτροπής ήταν σύμφωνα, πως η Σειρά 8 της BMW παίζει το ρόλο του ελκυστικού συνοδού σε ένα ταξίδι μέσα σε αυτήν την τριπλέτα. Με λίγα λόγια, είναι περισσότερο ένα αξιοπρεπές και κομψό coupe παρά ένα σκληροπυρηνικό σπορ μοντέλο. Το τελευταίο στοιχείο το διακρίνουμε στα άλλα δύο μοντέλα, που επέλεξαν οι αναγνώστες μας για τον τελικό. Και έπειτα από τις δοκιμαστικές διαδρομές, χρειάστηκε να φτάσουμε στην ψηφοφορία, ώστε να εκλέξουμε το καλύτερο σπορ μοντέλο στην πίστα του Lausitz.
-2η ΘΕΣΗ PORSCHE CARRERA 911 2.924 ΒΑΘΜΟΙ
Ποιο είναι αυτό; Με όλην την εμπειρία, με όπλο τη... φυλή της, αλλά και τις all round ικανότητές της, η αιώνια Porsche 911, και στην 8η γενιά της είναι ένα από τα καλύτερα σπορ μοντέλα. Τελεία. Θα το αναγνώριζε αγόγγυστα και η ίδια η Toyota. Ωστόσο, η νέα Supra, που για τα δεδομένα της Toyota είναι σχεδιαστικά πολύ μπροστά, ήταν το αυτοκίνητο, που διασκέδασε πιο πολύ απΆ όλα τους κριτές και σε οδηγικό επίπεδο. Σκεφθείτε ότι η Supra έχει το μισό κόστος από μία Porsche 911. Παρόλ αυτά, απέσπασε υψηλή βαθμολογία σε πολλούς τομείς, οπότε είναι δικό της όλο το χρυσάφι.
-3η ΘΕΣΗ BMW ΣΕΙΡΑ 8 2.797 ΒΑΘΜΟΙ
Μοντέλα και βαθμολογία | maximum βαθμοί | BMW M850i x Drive | Porsche 911 Carrera S | Toyota GR Supra 3.0 |
---|---|---|---|---|
Καθημερινή χρήση | 350 | 268 | 278 | 257 |
Ορατότητα | 140 | 106 | 111 | 98 |
Αίσθηση χώρων | 70 | 59 | 57 | 50 |
Μεταβλητότητα | 70 | 47 | 40 | 39 |
Καθαρό βάρος | 70 | 56 | 70 | 70 |
Ποιότητα | 420 | 376 | 389 | 321 |
Επεξεργασία | 140 | 128 | 131 | 108 |
Αίσθηση αφής | 140 | 124 | 129 | 105 |
Σχεδίαση | 140 | 124 | 129 | 108 |
Κινητήρας/κιβώτιο | 630 | 532 | 594 | 513 |
Επιτάχυνση | 140 | 126 | 140 | 126 |
Τελική ταχύτητα | 70 | 42 | 56 | 42 |
Λειτουργία κινητήρα | 140 | 121 | 132 | 115 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 140 | 121 | 133 | 113 |
Ευστροφία/απόκριση | 140 | 122 | 133 | 117 |
Περιβάλλον | 560 | 196 | 112 | 238 |
Κατανάλωση/εκπομπές CO2 | 280 | 14 | 14 | 56 |
Νόρμα καυσαερίων | 140 | 112 | 28 | 112 |
Τεχνολογία κλιματισμού | 140 | 70 | 70 | 70 |
¶νεση | 560 | 479 | 491 | 422 |
Πρόσβαση στο εσωτερικό | 140 | 112 | 109 | 95 |
Θέση καθίσματος/άνεση καθίσματος | 140 | 120 | 127 | 106 |
Ανάρτηση | 140 | 124 | 128 | 106 |
Εντύπωση θορύβου | 140 | 123 | 127 | 115 |
Οδηγική απόλαυση | 560 | 470 | 542 | 474 |
Σπορτίφ συμπεριφορά | 140 | 111 | 137 | 121 |
Σύστημα διεύθυνσης | 140 | 116 | 135 | 120 |
Ήχος | 140 | 120 | 137 | 120 |
Ασφάλεια οδικής συμπεριφοράς | 140 | 123 | 133 | 113 |
Συνδεσιμότητα | 280 | 210 | 252 | 210 |
Φωνητικές εντολές | 70 | 70 | 70 | 56 |
Διαδικτυακές δυνατότητες | 70 | 42 | 70 | 42 |
Χρηστικότητα | 70 | 56 | 56 | 56 |
Ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου | 70 | 42 | 56 | 56 |
Αξία/τιμή | 840 | 266 | 266 | 532 |
Τιμή βασικής έκδοσης | 420 | 42 | 56 | 266 |
Εξοπλισμός AUTO BILD | 140 | 126 | 98 | 140 |
Έξοδα συντήρησης | 140 | 28 | 70 | 70 |
Εγγύηση | 140 | 70 | 42 | 56 |
ΣΥΝΟΛΟ | 4200 | 2797 | 2924 | 2967 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr