autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Renault Captur 10ετίας: Πόσο καλό είναι;
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Captur 10ετίας: Πόσο καλό είναι;

Διαβάστηκε από 5665 αναγνώστες - 16/6/2024

Το προηγούμενο Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα.
Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι.
Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ».
Τα πρώτα μοντέλα είχαν αδύναμα φώτα, βελτιώθηκαν τα facelift.

Οι κινητήρες του προηγούμενου Renault Captur είναι αξιόπιστοι

Το Renault Captur που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο διαθέτει τον κινητήρα 0,9 λίτρου που αποδίδει 90 άλογα. Η ισχύς του μοτέρ είναι επαρκής για τις καθημερινές σας μετακινήσεις και μόνο κατά την εκκίνηση δείχνει σημάδια αδυναμίας. Παρόλα αυτά τα μηχανικά σύνολα που χρησιμοποιούνται είναι αξιόπιστα και δεν έχουν προβλήματα με απώλειες λαδιών ή εκτεταμένες βλάβες.
 

Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ»

Το μεταχειρισμένο Renault Captur που έχουμε στη διάθεσή μας είναι μοντέλο του 2014. Παρά τα 10 χρόνια που έχουν περάσει από την παραγωγή του, το αυτοκίνητο δεν εμφανίζει εκτεταμένα σημάδια φθοράς. Τα εξαρτήματα που θα παρουσιάσουν σημάδια «κόπωσης» είναι οι αρθρώσεις και τα σινεμπλόκ της ανάρτησης. Επιπλέον, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έχει ελαφρώς «τραχιά» λειτουργία.
 

Τα πρώτα Renault Captur είχαν αδύναμα φώτα, βελτιώθηκαν τα facelift

Τα φανάρια των Renault Captur της πρώτης γενιάς έχουν αδύναμο φωτισμό, κάτι που επιλύθηκε το 2017 με την ανανέωση του μοντέλου, το οποίο εφοδιαζόταν με αναβαθμισμένα φωτιστικά σώματα που ξεχωρίζουν εύκολα από τα LED φώτα ημέρας. Επιπλέον, τα Captur παραγωγής από το 2017 και έπειτα έχουν πιο ποιοτικά πλαστικά στο εσωτερικό.
 

Το Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα

Μπορεί το Renault Captur να βασίζεται στο Clio, όμως προσφέρει αρκετά μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας. Στο γαλλικό μικρό SUV θα φιλοξενηθούν με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες, χάρη στο συρόμενο πίσω κάθισμα το οποίο αυξάνει τον «αέρα» για τα γόνατα, μειώνοντας ωστόσο τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Όσον αφορά στην τελευταία, αυτή κυμαίνεται από 377 έως 455 λίτρα.
 
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του μεταχειρισμένου Renault Captur πρώτης γενιάς.
 

Σελ.
2
Οι κινητήρες του προηγούμενου Renault Captur είναι αξιόπιστοι
Σελ.
3
Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ»
Σελ.
4
Τα πρώτα Renault Captur είχαν αδύναμα φώτα, βελτιώθηκαν τα facelift
Σελ.
5
Το Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε