Το Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα
Το Renault Captur πρώτης γενιάς έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές και best-seller σε όλη την Ευρώπη, ενώ μέσα στα 6 χρόνια παραγωγής του κατασκευάστηκε σε 1.200.000 μονάδες.
Ένα από τα κυριότερα «ατού» του γαλλικού μοντέλου είναι η ευρυχωρία και η πρακτικότητά του, αφού στην καμπίνα θα ταξιδέψουν με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες. Αρωγός σε αυτό είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα που μετακινείται εμπρός-πίσω και αυξάνει το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Το εσωτερικό είναι καλοσχεδιασμένο και εργονομικό, με τα καθίσματα να είναι άνετα, ενώ ο ωφέλιμος όγκος του πορτ-μπαγκάζ κυμαίνεται από 377 έως 455 λίτρα.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 17 εκατοστά, κάνοντας το Captur ικανό να κινηθεί σε ήπιες off-road διαδρομές. Η ανάρτηση απορροφά σωστά τις ανωμαλίες του εδάφους και ταυτόχρονα περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές, ενώ υπό πίεση το γαλλικό μοντέλο προσφέρει σιγουριά στον οδηγό, χάρη στα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Το σύστημα διεύθυνσης έχει ακρίβεια και μάλιστα στα ανανεωμένα μοντέλα, από το 2017 και έπειτα, διαθέτει καλύτερη αίσθηση.
Συμπέρασμα: Το προηγούμενο Renault Captur είναι αξιόπιστο ως μεταχειρισμένο
Το Renault Captur της πρώτης γενιάς είναι ένα μικρό SUV που διέπεται από μεγάλη ευρυχωρία και διατηρεί το μοντέρνο σχεδιασμό του, παρά τα 11 χρόνια που έχουν περάσει από το ντεμπούτο του. Τα αξιόπιστα μηχανικά σύνολα και οι περιορισμένες φθορές συντελούν στο γεγονός πως το γαλλικό μοντέλο αποτελεί μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου.Σελ. 1 | Renault Captur 10ετίας: Πόσο καλό είναι; |
Σελ. 2 | Οι κινητήρες του προηγούμενου Renault Captur είναι αξιόπιστοι |
Σελ. 3 | Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ» |
Σελ. 4 | Τα πρώτα Renault Captur είχαν αδύναμα φώτα, βελτιώθηκαν τα facelift |
Σελ. 5 | Το Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα |