Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ»
Το Renault Captur που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται σε κυκλοφορία από το 2014. Παρά τα 10 χρόνια που διαθέτει στο ιστορικό του το αυτοκίνητο, οι φθορές είναι λίγες και εστιάζονται στην ανάρτηση.
Πιο συγκεκριμένα, οι αρθρώσεις και τα σινεμπλόκ δείχνουν σημάδια «κόπωσης», κάτι που είναι συνηθισμένο στα SUV μοντέλα που έχουν μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Στην περίπτωση που το όχημα κινείται συχνά εκτός δρόμου υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί αυξημένη φθορά στα αμορτισέρ και στα ελατήρια.
Τα παραπάνω δεν βλάπτουν την αξιοπιστία του Renault Captur, ούτε αποτελούν αποτρεπτικό παράγοντα αγοράς ενός αυτοκινήτου που έχει τις συγκεκριμένες φθορές. Μπορεί όμως να σας δώσει μια αφορμή για να διαπραγματευτείτε κάποια ενδεχόμενη μείωση της τιμής με τον πωλητή.
Τα μηχανικά μέρη δεν θα προβληματίσουν με εκτεταμένες φθορές. Παρόλα αυτά το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει ελαφρώς «τραχιά» λειτουργία και είναι λιγότερο αξιόπιστο από το χειροκίνητο.
Περνώντας στο αμάξωμα, δεν υπάρχουν προβλήματα σκουριάς, με τα κύρια «παράπονα» να έχουν να κάνουν με λεπτή στρώση βαφής, η οποία είναι επιρρεπής σε βαθιές γρατζουνιές και σημάδια από πέτρες.
Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου μερικά από τα πρώτα Captur εμφάνισαν σκουριές στο κάτω μέρος του πλαισίου. Αν το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει προέρχεται από νησί ή από κάποια βόρεια περιοχή όπου χρησιμοποιείται συχνά αλάτι στους δρόμους, με έναν τυπικό έλεγχο στο αμάξωμα θα διαπιστώσετε αν έχουν δημιουργηθεί σημάδια από διάβρωση.
Όσον αφορά στο εσωτερικό του SUV της Renault, αυτό διατηρείται ακόμα μοντέρνο. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο ο ευχάριστος διάκοσμος, όσο και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και είναι ανθεκτικά. Οι πλαστικές επενδύσεις δεν έχουν γρατζουνιές και σημάδια από τη χρήση, ενώ αντίστοιχα οι διακόπτες δεν έχουν χάσει το χρώμα τους. Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων δεν έχουν σκισίματα ούτε πτυχές και το μαλακό αφρώδες υλικό διατηρεί σωστά τη φόρμα του.
Σελ. 1 | Renault Captur 10ετίας: Πόσο καλό είναι; |
Σελ. 2 | Οι κινητήρες του προηγούμενου Renault Captur είναι αξιόπιστοι |
Σελ. 3 | Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ» |
Σελ. 4 | Τα πρώτα Renault Captur είχαν αδύναμα φώτα, βελτιώθηκαν τα facelift |
Σελ. 5 | Το Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα |