Οι κινητήρες του προηγούμενου Renault Captur είναι αξιόπιστοι
Το πρώτο Renault Captur λανσαρίστηκε το 2013 ως ένα μικρό SUV βασισμένο στο Clio. Η πρώτη γενιά ανανεώθηκε το 2017 και σταμάτησε να παράγεται το 2019, δίνοντας τη θέση της στη δεύτερη.
Δεδομένου ότι τα πιο παλιά Renault Captur έχουν ξεπεράσει τη δεκαετία, δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2014 και αναλύουμε πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο.
Το όχημα που έχουμε στη διάθεσή μας εφοδιάζεται με τον εισαγωγικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 0,9 λίτρων που αποδίδει 90 ίππους. Παρά την μικρή ονομαστική ισχύ, το μοτέρ ικανοποιεί στις ανάγκες τις καθημερινότητας και παρουσιάζει μια ελαφρά υστέρηση μόνο κατά την εκκίνηση.
Αν θέλετε το κάτι παραπάνω σε δύναμη, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση με τον κινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 118 άλογα ή την κορυφαία με το μοτέρ 1,33 λίτρων με ισχύ 156 άλογα που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes και τοποθετήθηκε στα Captur του 2019.
Οι diesel επιλογές με 90 και 110 άλογα απευθύνονται σε όσους διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις και ικανοποιούν με την κατανάλωσή τους, που μπορεί να είναι χαμηλότερη των 5 λτ/100 χλμ με λίγο οικονομικό στυλ οδήγησης.
Τα μηχανικά σύνολα που απαρτίζουν τη γκάμα του Renault Captur είναι αξιόπιστα ανεξαρτήτως έκδοσης και δεν εμφανίζουν προβλήματα όπως απώλειες λαδιών, ούτε έχουν εκτεταμένες αναφορές για συχνές βλάβες.
Σελ. 1 | Renault Captur 10ετίας: Πόσο καλό είναι; |
Σελ. 2 | Οι κινητήρες του προηγούμενου Renault Captur είναι αξιόπιστοι |
Σελ. 3 | Οι κύριες φθορές εντοπίζονται στην ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο είναι λίγο «τραχύ» |
Σελ. 4 | Τα πρώτα Renault Captur είχαν αδύναμα φώτα, βελτιώθηκαν τα facelift |
Σελ. 5 | Το Renault Captur έχει καλούς χώρους και συρόμενο πίσω κάθισμα |