autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το προηγούμενο i20 είναι 9 ετών! Αξίζει ως μεταχειρισμένο;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το προηγούμενο i20 είναι 9 ετών! Αξίζει ως μεταχειρισμένο;

Διαβάστηκε από 51443 αναγνώστες - 3/8/2024

Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Hyundai i20 ως μεταχειρισμένο, δεδομένου πως τα πιο παλιά από αυτά είναι 9 ετών; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2015, καταγράφουμε τις φθορές που βρήκαμε και αναλύουμε τι ζημιές παρουσιάζει.

Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Hyundai i20 ως μεταχειρισμένο;

Το Hyundai i20 αντικατέστησε το Getz και από την πρώτη γενιά του σχεδιάστηκε στο ευρωπαϊκό κέντρο εξέλιξης της εταιρείας στο Rüsselsheim της Γερμανίας. Η δεύτερη γενιά του i20 ήταν σε παραγωγή από το 2014 έως το 2020, κάτι που κάνει τα πιο παλιά από τα συγκεκριμένα μοντέλα να πλησιάζουν τη δεκαετία.

Πόσο καλή επιλογή είναι το Hyundai i20 ως μεταχειρισμένο; Έχει σημαντικές φθορές και βλάβες, ή είναι απροβλημάτιστο; Για να το ανακαλύψουμε, δοκιμάζουμε ένα Hyundai i20 του 2015, το οποίο έχει κινητήρα 1,4 λίτρων με ισχύ 101 ίππους

Βγάζουν ζημιές τα Hyundai i20 δεύτερης γενιάς;

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 101 άλογα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το μοτέρ πληροί το πρότυπο προδιαγραφών ρύπων Euro 6 και μπορεί να κινήσει σβέλτα το αυτοκίνητο, εφόσον αλλάζετε ταχύτητες για να βρίσκεστε εντός του φάσματος ροπής.



Η βασική έκδοση του Hyundai i20 της συγκεκριμένης γενιάς χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 75 ή 84 άλογα. Μπορεί τα συγκεκριμένα μοντέλα να είναι πιο προσιτά για αγορά, όμως η ισχύς τους είναι περιορισμένη. Το 2016 η εταιρεία εισήγαγε τους τρικύλινδρους turbo βενζινοκινητήρες T-GDi 1 λίτρου. Αυτοί έχουν μεγαλύτερη ροπή και είναι συνολικά πιο σύγχρονοι, ενώ εμπίπτουν στο αυστηρότερο πρότυπο ρύπων Euro 6d-Temp.

Πέραν των επιλογών βενζίνης, το Hyundai i20 της συγκεκριμένης γενιάς είναι διαθέσιμο και με πετρελαιοκινητήρες 1,1 και 1,4 λίτρων. Ο πρώτος είναι τρικύλινδρος και έχει ισχύ 75 ίππους, ενώ ο δεύτερος τετρακύλινδρος και αποδίδει 90 άλογα. Το μεγάλο ατού των συγκεκριμένων εκδόσεων είναι η χαμηλή κατανάλωση, η οποία μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο.

Δεν υπάρχουν αναφορές για συνηθισμένες ζημιές και βλάβες στα μηχανικά σύνολα του Hyundai i20, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα αξιόπιστο και ανθεκτικό στο πέρασμα του χρόνου. Μόνο τα ρουλεμάν του συμπλέκτη εμφάνιζαν ελαττώματα, κάτι που ισχύει στα πρώτα μοντέλα της συγκεκριμένης γενιάς και διορθώθηκε έπειτα από την εταιρεία. Αν κάνετε test drive το αυτοκίνητο θα διαπιστώσετε εύκολα την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο συμπλέκτης.

Σελ.
2
Τι φθορές θα βρω σε ένα Hyundai i20 8 ετών;
Σελ.
3
Ποια είναι τα δυνατά «χαρτιά» του προηγούμενου Hyundai i20;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις