Τι φθορές θα βρω σε ένα Hyundai i20 8 ετών;
Όπως αναφέραμε, το Hyundai i20 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι μοντέλο του 2015, δηλαδή έχει συμπληρώσει 8 χρόνια κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά οι φθορές είναι περιορισμένες και εστιάζονται στα πίσω δισκόφρενα, τα οποία έχουν διάρκεια ζωής μικρότερη από το μέσο όρο. Επιπλέον, ένας δίσκος που έχει φθαρεί υπερβολικά μπορεί να υποδηλώνει πως η δαγκάνα κολλάει και δεν επιτρέπει στο δισκόφρενο να περιστρέφεται ελεύθερα.
Όσον αφορά στο αμάξωμα, το πάχος του χρώματος είναι σχετικά λεπτό, με αποτέλεσμα να υπάρχουν περιπτώσεις όπου το βερνίκι έχει φθαρεί, κυρίως αν οι προηγούμενοι κάτοχοι δεν φρόντιζαν ιδιαίτερα το αυτοκίνητό τους.
Περνώντας στην καμπίνα του αυτοκινήτου, παρατηρούμε πως ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματο σύστημα κλιματισμού με ρύθμιση ακόμα και μισού βαθμού Κελσίου, καθώς και σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής, σύνδεση Bluetooth και πλοήγηση. Τα πάντα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Αναλόγως της χρήσης του αυτοκινήτου, ενδέχεται να δημιουργηθούν πρόωρες πτυχές στις επενδύσεις των καθισμάτων, κάτι που όμως δεν ισχύει στο συγκεκριμένο όχημα που έχουμε στα χέρια μας.
Επιπλέον, οι διακόπτες και γενικότερα τα πλαστικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου διατηρούνται σε πολύ καλή κατάσταση, χωρίς αποχρωματισμούς και γρατζουνιές.
Σελ. 1 | Βγάζουν ζημιές τα Hyundai i20 δεύτερης γενιάς; |
Σελ. 2 | Τι φθορές θα βρω σε ένα Hyundai i20 8 ετών; |
Σελ. 3 | Ποια είναι τα δυνατά «χαρτιά» του προηγούμενου Hyundai i20; |