Απόλυτα μοντέρνο και με compact διαστάσεις, είναι το μόνο που φέρνει σπορ πινελιές σε μία νεανική κατηγορία. Είναι όμορφο και φέρνει εκτός από τεχνολογίες, πάτημα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Κάνει την διαφορά στην κατηγορία
Το Picanto συνεχίζει την λογική της σχεδίασης του προηγούμενου, πατάει όμως σε μεγαλύτερη πλατφόρμα. Διατηρεί αναλλοίωτη την όμορφη και νεανική αισθητική του και μαζί με τις διαστάσεις, αύξησε σε όγκο και τα βασικά εκφραστικά του μέσα όπως οι αεραγωγοί, τα φώτα, η μάσκα και οι ακμές του αμαξώματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το Picanto να είναι ακόμα πιο επιθετικό αλλά και ακόμα πιο παιχνιδιάρικο σε χαρακτήρα με περισσότερα (11 στο σύνολο) και πιο φανταχτερά χρώματα αλλά και νέες ζάντες.
Εσωτερικό-χώροι: Εντυπωσιακά νεανικό αλλά και ευρύχωρο
Ο ευχάριστος και σύγχρονος διάκοσμος, οι χώροι του, ο εξοπλισμός του και τα τεχνολογικά του καλούδια, άνετα στέκονται απέναντι στα μικρής κατηγορίας αυτοκίνητα. Η οθόνη αφής των 7 ιντσών (στάνταρ από την δεύτερη εξοπλιστικά έκδοση), αποτελεί το highlight στο εσωτερικό του Picanto και λύνει τα χέρια όσον αφορά την εργονομία. Ενώ η άνετη θέση οδήγησης και η καλή ορατότητα που εκείνη προσφέρει συμπληρώνουν την ευχάριστη εικόνα του. Δύο επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα στο πίσω κάθισμα με ικανοποιητικό αέρα για τα πόδια και αρκετό για τα κεφάλια τους. Ο δε χώρος αποσκευών των 255 λίτρων είναι έστω και με μικρή διαφορά, από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Κινητήρας-επιδόσεις: Ικανός παρά τα 67 άλογα
O 3κύλινδρος των 998 κ.εκ. με απόδοση 67 ίππων παρά τις χαμηλές προδιαγραφές του, αποδεικνύεται επαρκής για την άνετη κίνηση του ελαφρού αμαξώματος του Picanto, παρουσιάζοντας ζωντάνια, καλή αμεσότητα αλλά και σχετικά αυξημένα επίπεδα θορύβου όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Οι επιδόσεις συγκεκριμένα βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας με τις ρεπρίζ 5ης να θέλουν υπομονή,από την άλλη όμως, η κατανάλωση κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα με μέση τιμή τα 5,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Οδική συμπεριφορά: Δεν περιορίζεται μέσα στη πόλη
Εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης που δεν θα φοβηθεί να βγει σε ανοικτό δρόμο. Μέσα στα τείχη, είναι αρκετά άνετο με κάποιες αναπηδήσεις να παρατηρούνται από το πέρασμα από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ παράλληλα προσφέρει και καλή αίσθηση στον οδηγό. Οι 15άρες ζάντες προσδιορίζουν ελαφρώς μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης, συμπληρώνοντας το συνολικά πιο ευχάριστο οδηγικό προφίλ του Picanto. Το τιμόνι κόβει αρκετά και σφήνες-παρκάρισμα είναι πραγματικό παιχνιδάκι, μαζί με την κάμερα οπισθοπορείας. Σε ανοικτό δρόμο είναι σταθερό και δεν επηρεάζεται σε ενοχλητικό σημείο από πλευρικούς ανέμους.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr