Η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος του εξασφαλίζει έναν κύκλο στροφής στα 8.6 μ. και το κατατάσσει σε ένα από τα πιο ευκολοδήγητα 5θυρα αμαξώματα της αγοράς.
Εμφάνιση-σχεδίαση: Πιο τολμηρό και πιο Renault
Οι σχεδιαστές δεν φοβήθηκαν να δώσουν νέο αέρα στο Twingo και μεγαλύτερη απόδειξη είναι αφενός ο σχεδιασμός των προφυλακτήρων και αφετέρου τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα C. Οι αλλαγές συνεχίζονται με την εισαγωγή αέρα στην πλευρά του οδηγού, τις επενδύσεις στα καθίσματα και τις 16άρες ζάντες αλουμινίου, ενώ highlight όλων είναι η μείωση του ύψους κατά 10χλστ. με στόχο καλύτερη αεροδυναμική.
Εσωτερικό- χώροι: ¶ριστο φινίρισμα και νεανικές πινελιές
Το πολύ καλύτερο φινίρισμα των υλικών και οι νέες επενδύσεις, ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας. Εξίσου αξιόλογη είναι και η τεχνολογική αναβάθμιση, καθώς το δικό σας Twingo μπορεί να εξοπλιστεί μέχρι και με 7άρα οθόνη αφής με σύστημα infotainment πλήρους συνδεσιμότητας, ενώ παραμένουν 2 θύρες usb και 1 AUX-In. Χωροταξικά τώρα θα μεταφερθούν ικανοποιητικά 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 210 λτ. και ανάλογα με την κλίση των καθισμάτων μπορεί να φτάσει και τα 240 λτ. Εάν έχετε κάποιο αντικείμενο μέχρι και 2.31μ. μπορείτε να αναδιπλώσετε πλήρως το κάθισμα του συνοδηγού και να το μεταφέρετε με την ησυχία σας.
Κινητήρας-επιδόσεις: Κέρδισε σε δύναμη στα χαμηλά αλλά και οικονομία
Κάτω από το μικρό καπό του Twingo, συναντάμε έναν κινητήρα για μεγάλα πράγματα. Ο γνωστός 900άρης TCe αποκτά νέο turbo μεταβλητής γεωμετρίας και μαζί με τη καινούργια εξάτμιση, αφενός πληροί τις νέες προδιαγραφές ρύπων, αφετέρου πετυχαίνει καλύτερη ιπποδύναμη αλλά και κατανάλωση. Μπορεί η ροπή να παρέμεινε στα 135 Nm όμως τα άλογα είναι 95 και η διαφορά είναι αισθητή. Το σύνολο έχει να δώσει από χαμηλά, κάτι που επιβεβαιώνει και το 0-100 σε 12δευτ. Σχετικά με την κατανάλωση, αυτή έπεσε κατά 0.3λτ. σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα και πλέον κυμαίνεται, υπό πραγματικές συνθήκες, στα 6.0λτ./100χλμ.
Οδική συμπεριφορά: Το ίδιο ευέλικτο, ακόμα πιο σταθερό
Όπως προείπαμε η πίσω τοποθέτηση του κινητήρα καταφέρνει να εξασφαλίζει στους μπροστινούς τροχούς, μέχρι και 45 μοίρες στροφής, ρίχνοντας τον κύκλο στροφής στο άπιαστο 8.6μ. Από κει και πέρα το ελαφρύ τιμόνι είναι ο καλύτερος σύμμαχος για παρκάρισμα και μανούβρες, ενώ η μείωση του ύψους καταφέρνει να εξαλείψει σε μεγάλο βαθμό τον αεροδυναμικό θόρυβο. Στον δρόμο είναι πλέον πιο σταθερό, ενώ η μη απενεργοποίηση του ESP θα εξαφανίσει τις όποιες υπερστροφικές τάσεις έχει στο DNA του κάθε πισωκίνητο όχημα. Μάλιστα, εάν το πιέσετε λίγο παραπάνω θα στρίψει καλύτερα από όσο περιμένετε, ενώ σε ταξίδι ανοικτού δρόμου θα πρέπει να έχει πραγματικά πολλά μποφόρ για να σας επηρεάσουν.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr