Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

6. Fiat Panda: Το best seller της κατηγορίας

Διαβάστηκε από 57614 αναγνώστες - 14/10/2019

Παίξε τα στενά της πόλης και την κίνηση στα δάχτυλα. Με την αεριοκίνητη version του Fiat Panda,  μπορείς να καις 4 κιλά φυσικό αέριο ανά 100 χλμ., και να απολαμβάνεις 800χλμ. συνολικής αυτονομίας.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Αλλάζει μονάχα η απόσταση από το έδαφος
Μην περιμένετε κάποια αλλαγή σε σχέση με τα συμβατικά Fiat Panda, καθώς δεν θα βρείτε. Πιο συγκεκριμένα, η σχεδίαση παραμένει 100% η ίδια, όπως και οι αναλογίες, με μόνη διαφορά της αυξημένη κατά 54 χλστ. απόσταση από το έδαφος, λόγω της διαμόρφωση του δαπέδου για την τοποθέτηση των 2 έξτρα δεξαμενών καυσίμου. Αυτή η ανεπαίσθητη αλλαγή, μαζί με μερικά λογότυπα, είναι οι μόνες μαρτυρίες παρουσίας του διπλού καυσίμου σε ένα σχεδόν κλασικό πλέον μοντέλο.



Εσωτερικό-χώροι: Από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας
Εάν στο εξωτερικό οι αλλαγές ήταν ελάχιστες, στο εσωτερικό είναι μηδαμινές. Αυτό καθώς η έκδοση με το διπλό καύσιμο δεν επηρεάζει στο ελάχιστο, καμπίνα και ποιότητα εσωτερικού διακόσμου. Έτσι το Panda παραμένει από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας, φιλοξενώντας άνετα 4 ενήλικες, ενώ η ποιότητα του είναι αρκετά καλή. Κλασική κονσόλα με τον λεβιέ να είναι κοντός και ψηλά χωροταξικά, ενώ το καντράν παραμένει χωρισμένο σε 3 ενότητες. Από την παρουσία των2 δεξαμενών επηρεάζεται μονάχα ο χώρος αποσκευών καθώς χάνει 25 λτ. συνολικά και μετριέται πλέον (στα ακόμα καλά για την κατηγορία) 200 λτ.

Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομία για όσκαρ, σε δεύτερη μοίρα οι επιδόσεις
Κάτω από το καπό του Panda, συναντάμε τον γνωστό 2κύλινδρο TwinAir turbo κινητήρα της εταιρίας, ο οποίος έχει δεχθεί μερικές μετατροπές. Κοιτώντας τις επιδόσεις, το μοτέρ αποδίδει 80 ίππους και 140 Nm ροπής, δείχνοντας πως στοχεύει σε μεγάλο βαθμό στην μέγιστη δυνατή οικονομία. Τα νούμερα το δικαιώνουν, καθώς σε πραγματικές συνθήκες καίει 4.1 κιλά CNG ανά 100χλμ. ενώ σε συνδυασμό με τη βενζίνη, μπορεί να σας ταξιδέψει 800 χλμ. χωρίς στάση. Στην λειτουργία του, το μηχανικό σύνολο είναι αρκετά θορυβώδες, ενώ πάντα προτιμά να κάψει πρώτα το φυσικό αέριο και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσει την βενζίνη.



Οδική συμπεριφορά: Ιδιαίτερα σταθερό και ευκολοδήγητο
Δεν χρειάζεστε πολλά μέτρα οδήγησης με το Fiat Panda για να καταλάβετε πως είναι ένα πραγματικά εύκολο και σταθερό αυτοκίνητο. Η κύλιση του είναι καλή, όπως και η άνεση από την ανάρτηση, με την τελευταία να φιλτράρει καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.  Σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις, παρουσιάζει ελάχιστα περισσότερες κλίσεις ( λόγω αυξημένου βάρους) παραμένοντας όμως αρκετά σταθερό και ασφαλές σε ταξίδια. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση και τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.