Ο καλύτερος σύμμαχος της πόλης ακούει στο όνομα Toyota Aygo και μας συστήνεται πιο φρέσκος και πιο πλήρης από ποτέ .
Εμφάνιση-σχεδίαση: Μοντέρνο, ξέρει να τραβάει τα βλέμματα
Παραμένει compact όπως πάντα, μα υιοθετεί αρκετές αισθητικές αλλαγές, τονίζοντας τη καθαρά μοντέρνα ταυτότητα του. Έτσι λοιπόν από μπροστά δεσπόζει το τρισδιάστατο και δυναμικό «Χ», το οποίο περιτριγυρίζεται από ανασχεδιασμένους (αρκετά πιο άγριους) προβολείς, LED φώτα ημέρας και αιχμηρό προφυλακτήρα. Στο χέρι σας είναι εάν θα επιλέξετε να ντύνουν τους τροχούς σας τα νέας σχεδίασης τάσια ή 15άρες ζάντες αλουμινίου. Η εταιρία λανσάρει δύο νέες χρωματικές επιλογές, τις Magenta και Blue οι οποίες φέρνουν μερικό από το χρώμα τους και στο εσωτερικό.
Εσωτερικό: Αρκετά high-tech με νέα οθόνη
Τα βλέμματα κλέβει η γνωστή κάθετη κεντρική κονσόλα που ξεχωρίζει του υπόλοιπου ταμπλό, η οποία πλέον φιλοξενεί μία 7 ιντσών οθόνη αφής, η οποία μάλιστα δέχεται και φωνητικές εντολές. Ο κεντρικός περιστροφικός διακόπτης έχει αντικατασταθεί από κουμπιά, αυξάνοντας την πρακτικότητα. Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι, ο νέος μοντέρνος πίνακας οργάνων ενσωματώνει και οθόνη για το trip computer. Στον τομέα της ποιότητας, τα υλικά και τα πλαστικά δείχνουν πολύ στιβαρά. Η συναρμογή σε ταμπλό και τούνελ κονσόλας είναι άψογη, όπως και το φινίρισμα. Στο θέμα των χώρων, άνετα θα ταξιδέψουν εντός και εκτός πόλης 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος των αποσκευών μετριέται στα 168 λτ..
Κινητήρας-επιδόσεις: Προδιαγραφών Euro 6.2 1.000άρης
Ο 1.000άρης τρικύλινδρος VVT-i της Toyota, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2, και αποδίδει 72 ίππους. Η ροπή φτάνει τα 93 Nm δίνοντας στο Aygo επιδόσεις όπως το 0-100 χλμ./ώρα σε 13.8 δευτ. και τελική στα 168 χλμ./ώρα. Το χειροκίνητο 5άρι σασμάν ταιριάζει γάντι στο σύνολο αυτό, ενώ εάν επιθυμείτε μπορείτε να επιλέξετε το αυτοματοποιημένο «x-swift» κιβώτιο, πάλι 5 σχέσεων με manual λειτουργία. Ο κινητήρας είναι πολιτισμένος στην λειτουργία του ενώ στο τομέα της κατανάλωσης, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 4.1 λτ./100χλμ. και εκπομπές ρύπων 93 γρ./χλμ. CO2. Με λίγα λόγια, ετοιμαστείτε να περιορίσετε αρκετά τις επισκέψεις στο βενζινάδικο.
Οδική συμπεριφορά: 9.6μ. κύκλος στροφής τιμονιού
Είναι ευέλικτο, παρκάρει εύκολα, δεν σου «μεταφέρει» την κάθε λακκούβα και φυσικά κρατάει απέξω όλους τους ενοχλητικούς θορύβους της πόλης. Συνεχίζεται η αρχιτεκτονική της ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ συγκεκριμένες βελτιώσεις στο πλαίσιο, ενισχύουν την ακαμψία και έχουν βελτιώσει την αμεσότητα της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού. Ο κύκλος στροφής τιμονιού στα 9.6μ. εξασφαλίζει αναστροφές σε μιάμιση λωρίδα, ενώ η προσθήκη του πρωτοποριακού συστήματος Ενεργητικής Ασφάλειας Toyota Safety Sense, μπορεί και βγάζει τον οδηγό από επικίνδυνες και απρόβλεπτες καταστάσεις.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr