-1η ΘΕΣΗ BMW ΣΕΙΡΑ 1 2.963 ΒΑΘΜΟΙ
Με τη νέα γενιά της Σειράς 1, η BMW άλλαξε τον άξονα, στον οποίο μεταφέρεται η ισχύς του κινητήρα και τον μετέφερε από τον πίσω στον μπροστινό. Βέβαια, αυτή η μεταβολή έκανε το βαυαρικό μοντέλο να χάσει το στοιχείο της μοναδικότητας και της αποκλειστικότητας, σε αντίθεση, όμως, με το επίπεδο της ποιότητας κατασκευής. Αυτό, τουλάχιστον, ισχύει σύμφωνα με την αξιολόγηση της επιτροπής, η οποία εξέλεξε τη Σειρά 1 ως το καλύτερο μικρομεσαίομοντέλα της χρονιάς. Επιπλέον λόγοι γιΆ αυτήν την απόφαση ήταν ο προσεκτικός τρόπος κατασκευής, τα υψηλής ποιότητας υλικά, αλλά και η πληρότητα των πολυμέσων, που παραπέμπει σε υψηλότερες κατηγορίες. Βέβαια, ένα... τέκνο του Βαυαρικού Εργοστασίου Κινητήρων (BMW) πρέπει, φυσικά, να πείθει και στο κεφάλαιο του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Η Σειρά 1, λοιπόν, τα καταφέρνει και εκεί.
-2η ΘΕΣΗ FORD FOCUS 2.899 ΒΑΘΜΟΙ
Παρεμπιπτόντως, σε επίπεδο απόκρισης, σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς και ευστροφίας βλέπουν οι κριτές μας τουλάχιστον στο ίδιο επίπεδο το Ford Focus, αν δεν είναι και καλύτερο... Επιπλέον, έχει και τη χαμηλότερη κατανάλωση. Βέβαια, σε αυτόν τον τομέα διακρίνεται ιδιαίτερα το Mazda 3, το οποίο είναι τόσο πολύ οικονομικό, λες και αύριο δε θα υπάρχει διαθέσιμη βενζίνη. Ταυτόχρονα, σύμφωνα και με την επιτροπή, είναι και όμορφο.
-3η ΘΕΣΗ MAZDA 3 2.811 ΒΑΘΜΟΙ
Μοντέλα και βαθμολογία | maximum βαθμοί | BMW M135i xDrive | Ford Focus ST 2.3 EcoBoost | Mazda 3 Skyactiv-X 2.0 M Hybrid |
---|---|---|---|---|
Καθημερινή χρήση | 560 | 381 | 395 | 338 |
Ορατότητα | 140 | 106 | 109 | 96 |
Όγκος χώρου αποσκευών | 140 | 70 | 84 | 56 |
Αίσθηση χώρων | 70 | 62 | 59 | 49 |
Μεταβλητότητα | 70 | 59 | 59 | 53 |
Κύκλος στροφής | 70 | 42 | 42 | 42 |
Περιοχή κυκλοφορίας | 70 | 42 | 42 | 42 |
Ποιότητα | 420 | 356 | 321 | 330 |
Επεξεργασία | 140 | 126 | 109 | 109 |
Αίσθηση αφής | 140 | 121 | 108 | 109 |
Σχεδίαση | 140 | 109 | 104 | 112 |
Κινητήρας/κιβώτιο | 560 | 475 | 469 | 383 |
Επιτάχυνση | 140 | 112 | 112 | 84 |
Λειτουργία κινητήρα | 140 | 121 | 115 | 104 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 140 | 120 | 117 | 102 |
Ευστροφία/απόκριση | 140 | 122 | 125 | 93 |
Περιβάλλον | 560 | 280 | 238 | 364 |
Κατανάλωση/εκπομπές CO2 | 280 | 98 | 112 | 154 |
Νόρμα καυσαερίων | 140 | 112 | 56 | 140 |
Τεχνολογία κλιματισμού | 140 | 70 | 70 | 70 |
¶νεση | 560 | 464 | 453 | 402 |
Πρόσβαση στο εσωτερικό | 140 | 108 | 112 | 100 |
Θέση ς/άνεση καθίσματος | 140 | 125 | 120 | 105 |
Ανάρτηση | 140 | 118 | 112 | 98 |
Εντύπωση θορύβου | 140 | 113 | 109 | 99 |
Οδηγική απόλαυση | 420 | 363 | 365 | 322 |
Σπορτίφ συμπεριφορά | 140 | 119 | 127 | 103 |
Σύστημα διεύθυνσης | 140 | 120 | 124 | 105 |
Ασφάλεια οδικής συμπεριφοράς | 140 | 124 | 114 | 114 |
Συνδεσιμότητα | 280 | 252 | 182 | 168 |
Φωνητικές εντολές | 70 | 70 | 28 | 42 |
Διαδικτυακές δυνατότητες | 70 | 70 | 56 | 14 |
Χρηστικότητα | 70 | 56 | 42 | 56 |
Ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου | 70 | 56 | 56 | 56 |
Αξία/τιμή | 840 | 462 | 546 | 574 |
Τιμή βασικής έκδοσης | 420 | 308 | 364 | 392 |
Εξοπλισμός AUTO BILD | 140 | 70 | 70 | 70 |
Έξοδα συντήρησης | 140 | 14 | 70 | 56 |
Εγγύηση | 140 | 70 | 42 | 56 |
ΣΥΝΟΛΟ | 4200 | 2963 | 2889 | 2811 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr