-1η ΘΕΣΗ TESLA MODEL 3 3.093 ΒΑΘΜΟΙ
Όταν ο Elon Musk παραλάμβανε το 2016 το Χρυσό Τιμόνι για το Model X υποσχέθηκε, απευθυνόμενος στο κοινό το εξής: «Αν το Model 3 κερδίσει το χρυσό, θα έρθω ξανά στο Βερολίνο.» You are very welcome, Elon. Το... 3άρι, λοιπόν, της Tesla τράβηξε την πρίζα από τα Audi και BMW. Τα δύο γερμανικά φαβορί είναι μεν πρώτης τάξεως, τελικά, όμως, πρέπει να παραδεχτούν την ήττα τους απέναντι στο cool ηλεκτροκίνητο μοντέλο δε. Το Tesla κερδίζει αποκλειστικά 10 υποκεφάλαια, η επιτροπή επαινεί το αμερικανικό αυτοκίνητο για τη σχεδίαση, για το ταμπεραμέντο και, πάνω απΆ όλα, για τη βασική έκδοσή του και τα χαμηλά ενεργειακά έξοδα.
-2η ΘΕΣΗ BMW ΣΕΙΡΑ 3 3.008 ΒΑΘΜΟΙ
Πολλούς βαθμούς έχουν συγκεντρώσει οι παλιότεροι νικητές Audi και BMW στους τομείς της ποιότητας, της άνεσης (καθίσματα, ανάρτηση), του συστήματος διεύθυνσης και της ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Οι χαρακτηριστικές, γερμανικές αρετές, που επί χρόνια αρκούσαν για το χρυσό. Ωστόσο, η επιτροπή βρήκε πιο συναρπαστικό -με όλην τη σημασία της λέξης- τον... τύπο από το Fremont των ΗΠΑ. Στο σύνολο το Tesla συγκεντρώνει τους περισσότερους βαθμούς μεταξύ όλων των φιναλίστ.
-3η ΘΕΣΗ AUDI A4 2.892 ΒΑΘΜΟΙ
Μοντέλα και βαθμολογία | maximum βαθμοί | Audi A4 45 TFSI quattro | BMW 330e | Tesla Model 3 |
---|---|---|---|---|
Καθημερινή χρήση | 560 | 358 | 370 | 399 |
Ορατότητα | 140 | 112 | 108 | 109 |
Όγκος χώρου αποσκευών | 140 | 70 | 56 | 98 |
Αίσθηση χώρων | 70 | 54 | 57 | 61 |
Μεταβλητότητα | 70 | 52 | 51 | 47 |
Κύκλος στροφής | 70 | 28 | 42 | 28 |
Περιοχή κυκλοφορίας | 70 | 42 | 56 | 56 |
Ποιότητα | 420 | 359 | 356 | 299 |
Επεξεργασία | 140 | 126 | 124 | 90 |
Αίσθηση αφής | 140 | 125 | 121 | 93 |
Σχεδίαση | 140 | 108 | 111 | 116 |
Κινητήρας/κιβώτιο | 560 | 439 | 471 | 503 |
Επιτάχυνση | 140 | 112 | 112 | 112 |
Λειτουργία κινητήρα | 140 | 110 | 117 | 126 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 140 | 108 | 123 | 129 |
Ευστροφία/απόκριση | 140 | 109 | 119 | 136 |
Περιβάλλον | 560 | 252 | 322 | 476 |
Κατανάλωση/εκπομπές CO2 | 280 | 98 | 140 | 266 |
Νόρμα καυσαερίων | 140 | 84 | 112 | 140 |
Τεχνολογία κλιματισμού | 140 | 70 | 70 | 70 |
¶νεση | 560 | 465 | 463 | 424 |
Πρόσβαση στο εσωτερικό | 140 | 118 | 116 | 113 |
Θέση καθίσματος/άνεση καθίσματος | 140 | 118 | 119 | 104 |
Ανάρτηση | 140 | 118 | 117 | 102 |
Εντύπωση θορύβου | 140 | 111 | 111 | 105 |
Οδηγική απόλαυση | 420 | 347 | 354 | 320 |
Σπορτίφ συμπεριφορά | 140 | 110 | 119 | 110 |
Σύστημα διεύθυνσης | 140 | 114 | 118 | 101 |
Ασφάλεια οδικής συμπεριφοράς | 140 | 123 | 117 | 109 |
Συνδεσιμότητα | 280 | 252 | 238 | 182 |
Φωνητικές εντολές | 70 | 70 | 56 | 42 |
Διαδικτυακές δυνατότητες | 70 | 70 | 56 | 70 |
Χρηστικότητα | 70 | 56 | 56 | 42 |
Ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου | 70 | 56 | 70 | 28 |
Αξία/τιμή | 840 | 490 | 504 | 560 |
Τιμή βασικής έκδοσης | 420 | 322 | 308 | 336 |
Εξοπλισμός AUTO BILD | 140 | 56 | 84 | 140 |
Έξοδα συντήρησης | 140 | 70 | 42 | 14 |
Εγγύηση | 140 | 42 | 70 | 70 |
ΣΥΝΟΛΟ | 4200 | 2892 | 3008 | 3093 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr