-1η ΘΕΣΗ AUDI e-TRON 3.035 ΒΑΘΜΟΙ
27 γύροι στην πίστα του Lausitz, πότε χαλαρά, πότε υπό πίεση. Σταματούσαμε, ξεκινούσαμε, πιέζαμε το δεξί πεντάλ και, στο τέλος, αξιολογούσαμε τα έξοδα κατανάλωσης ανά 100 χιλιόμετρα – για τα μεγάλα και βαριά SUV ο λόγος γίνεται για μία ακριβή απόλαυση.
Ας υποθέσουμε, όμως, ότι ο κινητήρας είναι ηλεκτρικός, όπως στο Audi e-tron. Σε αυτήν την περίπτωση, μια διαδρομή κατανάλωσης έχει το μισό κόστος από την αντίστοιχη των άλλων δύο φιναλίστ της τριάδας, της BMW X5 και του Jeep Wrangler. Εξαιτίας του γεγονότος πως το Audi παρέχει πολύ χώρο, σύμφωνα με την επιτροπή έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, κινείται με full ταμπεραμέντο και ασφαλώς, επιπλέον, δε, στο κεφάλαιο της συνδεσιμότητας είναι πάρα πολύ καλό, το e-tron κινήθηκε (ηλεκτρικά) προς το Χρυσό Τιμόνι.
-2η ΘΕΣΗ BMW X5 2.958 ΒΑΘΜΟΙ
Η BMW X5 συγκεντρώνει βαθμούς σε όλους τους τομείς, αλλά όχι τόσους όσους το Audi e-tron, αν και σε κάποιες περιπτώσεις αποσπά περισσότερους. Εκτός, βέβαια -το φανταστήκατε ήδη- από το κεφάλαιο της κατανάλωσης. Εδώ υστερεί και το Jeep, με αποτέλεσμα στο Wrangler να παραμένει ο ρόλος του συμπαθητικού, αυθεντικού μοντέλου από την... άγρια Δύση.
-3η ΘΕΣΗ JEEP WRANGLER 2.478
Μοντέλα και βαθμολογία | maximum βαθμοί | Audi e-tron 55 quattro | BMW X5 xDrive40i | Jeep Wrangler 2.0 T-GDI |
---|---|---|---|---|
Καθημερινή χρήση | 560 | 379 | 369 | 315 |
Ορατότητα | 140 | 116 | 118 | 102 |
Όγκος χώρου αποσκευών | 140 | 70 | 70 | 28 |
Αίσθηση χώρων | 70 | 65 | 64 | 48 |
Μεταβλητότητα | 70 | 58 | 61 | 53 |
Κύκλος στροφής | 70 | 28 | 14 | 28 |
Περιοχή κυκλοφορίας | 70 | 42 | 42 | 56 |
Ποιότητα | 420 | 373 | 368 | 302 |
Επεξεργασία | 140 | 130 | 130 | 100 |
Αίσθηση αφής | 140 | 126 | 125 | 95 |
Σχεδίαση | 140 | 117 | 113 | 107 |
Κινητήρας/κιβώτιο | 560 | 479 | 488 | 355 |
Επιτάχυνση | 140 | 98 | 112 | 84 |
Λειτουργία κινητήρα | 140 | 121 | 124 | 92 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 140 | 129 | 127 | 91 |
Ευστροφία/απόκριση | 140 | 131 | 125 | 88 |
Περιβάλλον | 560 | 364 | 168 | 140 |
Κατανάλωση/εκπομπές CO2 | 280 | 154 | 14 | 14 |
Νόρμα καυσαερίων | 140 | 140 | 84 | 56 |
Τεχνολογία κλιματισμού | 140 | 70 | 70 | 70 |
¶νεση | 560 | 488 | 492 | 374 |
Πρόσβαση στο εσωτερικό | 140 | 122 | 122 | 102 |
Θέση καθίσματος/άνεση καθίσματος | 140 | 125 | 126 | 94 |
Ανάρτηση | 140 | 118 | 122 | 95 |
Εντύπωση θορύβου | 140 | 123 | 122 | 83 |
Οδηγική απόλαυση | 420 | 364 | 373 | 250 |
Σπορτίφ συμπεριφορά | 140 | 117 | 124 | 76 |
Σύστημα διεύθυνσης | 140 | 120 | 122 | 81 |
Ασφάλεια οδικής συμπεριφοράς | 140 | 127 | 127 | 93 |
Συνδεσιμότητα | 280 | 252 | 252 | 182 |
Φωνητικές εντολές | 70 | 70 | 70 | 42 |
Διαδικτυακές δυνατότητες | 70 | 56 | 70 | 28 |
Χρηστικότητα | 70 | 56 | 56 | 42 |
Ενσωμάτωση κινητού τηλεφώνου | 70 | 70 | 56 | 70 |
Αξία/τιμή | 840 | 406 | 518 | 630 |
Τιμή βασικής έκδοσης | 420 | 196 | 238 | 308 |
Εξοπλισμός AUTO BILD | 140 | 84 | 126 | 126 |
Έξοδα συντήρησης | 140 | 84 | 84 | 126 |
Εγγύηση | 140 | 42 | 70 | 70 |
ΣΥΝΟΛΟ | 4200 | 3035 | 2958 | 2478 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr