1997: Το facelift του Audi A4
Το 1997 η Audi ανανέωσε το A4. Εξωτερικά, οι καθρέπτες και οι χειρολαβές στις πόρτες είχαν πλέον το χρώμα του αμαξώματος. Περισσότερες διαφορές είδαμε στα μηχανικά σύνολα. Το Audi A4 απέκτησε την τετρακίνητη έκδοση Quattro, η οποία είχε δεχτεί τις «ευλογίες» του ομώνυμου τμήματος της εταιρείας, που είναι υπεύθυνο για τις πιο «καυτές» δημιουργίες με το σήμα της Audi.
Ο κινητήρας ήταν ο «συνήθης ύποπτος» (πλέον) 1,8 turbo, ή αλλιώς 20VT, με την ισχύ να έχει αυξηθεί από τους 150 στους 180 ίππους και τη ροπή να αγγίζει τα 235 Nm. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονταν 7,9 δευτερόλεπτα (8,3 το απλό 150αρι A4).
Ο V6 κινητήρας των 2,6 λίτρων έδωσε τη θέση του σε έναν ελαφρώς μικρότερο, 2.400 κυβικών, ο οποίος όμως απέκτησε πενταβάλβιδες κεφαλές και είχε ισχύ 165 άλογα. Ομοίως αναβαθμίστηκε και το μοτέρ των 2.8 λίτρων, με την ιπποδύναμη πλέον να είναι 193 άλογα. Παράλληλα, στη γκάμα των diesel κινητήρων προστέθηκε ο V6 TDI 2.500 κυβικών, με ισχύ 150 άλογα και ροπή 310 Nm.
Ένα τελευταίο facelift του Audi A4 B5 έγινε το 1999, όπου τα φανάρια ήταν πλέον πιο «φρέσκα». Τα κρύσταλλα των φλας έγιναν διάφανα, και τα εμπρός φώτα απέκτησαν προτζέκτορες.
Σελ. 1 | Η ιστορία του Audi A4 B5 |
Σελ. 2 | 1997: Το facelift του Audi A4 |
Σελ. 3 | Audi A4 duo: Η άγνωστη υβριδική έκδοση του μοντέλου |
Σελ. 4 | Audi S4 και RS4: Οι λύκοι με τη μορφή προβάτου! |