autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
BMW E46: «Νεαρή» Γερμανίδα ετών 26!
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

BMW E46: «Νεαρή» Γερμανίδα ετών 26!

Διαβάστηκε από 7268 αναγνώστες - 24/1/2024

Το εξωτερικό της BMW E46 ήταν φυσική εξέλιξη της E36.
Το ταμπλό ήταν στραμμένο προς τον οδηγό, μια κλασσική «συνταγή» των BMW.
Οι 4κύλινδροι και 6κυλινδροι κινητήρες είχαν ισχύ από 103 έως 231 άλογα.
Η M3 είναι το τελευταίο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο «Όνειρο», πριν τον V8 και τα turbo.

Το εξωτερικό της BMW E46 ήταν φυσική εξέλιξη της E36

Το design της BMW E46 αποτελεί μια φυσική εξέλιξη αυτού της E36. Το αμάξωμα έχει περισσότερες καμπύλες, το καπό προεκτείνεται προς τον προφυλακτήρα και φιλοξενεί τα χαρακτηριστικά «νεφρά», ενώ τα πίσω φανάρια επεκτείνονται στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Το 20% του πλαισίου του αυτοκινήτου αποτελείται από αλουμίνιο, ενώ χάρη στη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής η BMW κατάφερε να περιορίσει το βάρος του αμαξώματος.

Το ταμπλό ήταν στραμμένο προς τον οδηγό, μια κλασσική «συνταγή» των BMW

Στο εσωτερικό της BMW E46 δεσπόζει το ταμπλό που έχει κλίση προς τον οδηγό, ένα χαρακτηριστικό των BMW του παρελθόντος. Τα οριζόντια πλαίσια σε διαφορετικές αποχρώσεις χάρισαν μια «φρέσκια» εικόνα στην καμπίνα του μοντέλου.

Οι 4κύλινδροι και 6κυλινδροι κινητήρες είχαν ισχύ από 103 έως 231 άλογα

Η εισαγωγική έκδοση της BMW E46 (316i) διαθέτει τον 1.600αρη κινητήρα με κωδικό Μ43B16, ο οποίος αποδίδει 105 άλογα. Το συγκεκριμένο μοτέρ αντικαταστήθηκε από τον N40 1,6 λίτρων και τον N42 1,8 λίτρων, αμφότεροι με 115 ίππους.
Οι πρώτες 318i διαθέτουν τον M43 1,9 λίτρων με 118 άλογα, που έδωσε τη θέση του στον δίλιτρο N42 των 143 ίππων.
Η 320i απέδιδε αρχικά 150 και στη συνέχεια 170 άλογα, η 323i 170 ίππους και η 328i 193 άλογα.
Αργότερα η BMW εισήγαγε την 325i με 192 άλογα και την 330i των 231 ίππων, ενώ στο τέλος η ισχύς των 316i και 318i έγινε 114 και 150 άλογα αντίστοιχα.

2001 και 2003: Τα facelifts της BMW E46

Οι sedan και touring BMW E46 ανανεώθηκαν το 2001 και ξεχωρίζουν από τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και από τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.
Το 2003 έγινε το facelift των coupe και cabrio BMW E46. Πλέον οι 4θυρες και 2θυρες εκδόσεις διέφεραν αρκετά, αφού είχαν άλλα φανάρια και προφυλακτήρες. Επιπλέον, οι coupe E46 απέκτησαν LED πίσω φώτα.

Η M3 είναι το τελευταίο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο «Όνειρο», πριν τον V8 και τα turbo

Η κορυφαία BMW E46, που αποτέλεσε πηγή ονείρων για πολλούς, δεν είναι άλλη από τη M3, η οποία σε αντίθεση με την E36 που αντικατέστησε, ξεχώριζε από μακριά χάρη στα πρησμένα φτερά, στους φαρδιούς προφυλακτήρες με τους μεγάλους αεραγωγούς και τις 4 απολήξεις της εξάτμισης, καθώς και από το φούσκωμα στο καπό.
Κάτω από το τελευταίο βρίσκεται το μοτέρ με κωδικό S54B32 που έχει χωρητικότητα 3,2 λίτρα, ισχύ 343 άλογα και συνεργάζεται είτε με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο της Getrag, είτε με το SMG II που ουσιαστικά είναι αυτοματοποιημένο χειροκίνητο χωρίς πεντάλ συμπλέκτη.
Η M3 CSL που εμφανίστηκε το 2004 αποτέλεσε τη σκληροπυρηνική version του μοντέλου και έχει ισχύ 360 ίππους ενώ είναι κατά 110 κιλά ελαφρύτερη. Την επόμενη χρονιά η BMW δημιούργησε την E46 M3 Competition Package, η οποία διαθέτει μηχανικά μέρη «δανεισμένα» από την CSL.

Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά την ιστορία της BMW Σειράς 3 E46.

Σελ.
2
Το εξωτερικό της BMW E46 ήταν φυσική εξέλιξη της E36
Σελ.
3
Το ταμπλό ήταν στραμμένο προς τον οδηγό, μια κλασσική «συνταγή» των BMW
Σελ.
4
Οι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες της BMW E46
Σελ.
5
2001 και 2003: Τα facelifts της BMW E46
Σελ.
6
BMW E46 M3: Το τελευταίο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο «Όνειρο»
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε