Το ταμπλό ήταν στραμμένο προς τον οδηγό, μια κλασσική «συνταγή» των BMW
Το εσωτερικό της BMW E46 διατήρησε τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα στον οποίον μας είχε συνηθίσει η Βαυαρική εταιρεία, με το κεκλιμένο ταμπλό να ενσωματώνεται έντεχνα στην κεντρική κονσόλα. Τα οριζόντια trims που χωρίζουν στη μέση το ταμπλό συνεχίζονται οπτικά στις πόρτες και έχουν ίδιο φινίρισμα με το πλαίσιο γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων, χαρίζοντας μια «φρέσκια» εικόνα. Αναλόγως του πακέτου εξοπλισμού, τα συγκεκριμένα πλαίσια μπορούν να είναι από βουρτσισμένο αλουμίνιο, από ξύλο, ή σε μαύρο, γκρι ή μπεζ γυαλιστερό χρώμα.
Μπορούμε να πούμε πως αυτή ήταν η τελευταία φορά στην οποία το ταμπλό είχε τόσο χαρακτηριστική προς τον οδηγό κλίση. Η επόμενη Σειρά 3 (Ε9x) είχε οριζόντιο ταμπλό, ενώ στις γενιές F30 και G20 που ακολούθησαν η κλίση επέστρεψε μεν, αλλά είναι αρκετά μικρότερη.
Σελ. 1 | BMW E46: «Νεαρή» Γερμανίδα ετών 26! |
Σελ. 2 | Το εξωτερικό της BMW E46 ήταν φυσική εξέλιξη της E36 |
Σελ. 3 | Το ταμπλό ήταν στραμμένο προς τον οδηγό, μια κλασσική «συνταγή» των BMW |
Σελ. 4 | Οι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες της BMW E46 |
Σελ. 5 | 2001 και 2003: Τα facelifts της BMW E46 |
Σελ. 6 | BMW E46 M3: Το τελευταίο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο «Όνειρο» |