Το κόστος ανακατασκευής παίζει το ρόλο του
Όσο παλαιώνουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, τόσο περισσότερες βλάβες θα παρουσιάσουν. Εξαρτήματα θα αντικατασταθούν, και τυχόν σκουριές θα επισκευαστούν.
Αυτό που ίσχυε παλαιότερα, και συνεχίζει να ισχύει, είναι πως ένα μοντέλο σε άψογη εργοστασιακή κατάσταση κοστίζει παραπάνω από ένα βελτιωμένο ή ανακατασκευασμένο.
Ο κανόνας είναι πως δεν θα πάρεις πίσω τα χρήματα που έχεις επενδύσει σε ένα αυτοκίνητο.
Πλέον όμως, πολλοί προτιμούν να αγοράσουν ένα μοντέλο που έχει επισκευαστεί σωστά από τον προηγούμενο κάτοχο, παρά να «μπλέξουν» με ένα αυτοκίνητο που θέλει εργασίες φανοποιείας, χρειάζεται νέο σαλόνι και λίγη (μετάφραση: πολλή) «δουλίτσα» στο μοτέρ. Ένα χαρακτηριστικό των παλαιότερων ιαπωνικών είναι η έλλειψη ανταλλακτικών σήμερα, κάτι που κάνει το έργο της ανακατασκευής ακόμα πιο δύσκολο και παράλληλα κοστοβόρο. Πληρώνεις λοιπόν κάτι παραπάνω, το παίρνεις «έτοιμο» και ξεμπερδεύεις.
Σελ. 1 | Πολλοί μεγαλώσαμε βλέποντας αυτά τα μοντέλα στο Gran Turismo και το Need For Speed |
Σελ. 2 | Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης, ή γιατί δεν μπορείς να αγοράσεις το 200SX που θες |
Σελ. 3 | Το κόστος ανακατασκευής παίζει το ρόλο του |
Σελ. 4 | Κανόνας: Η συλλεκτική αξία αυξάνει την τιμή |