Ντεμπούτο για το Rivian R3
R3 και R2 βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα
Μοιάζει πολύ με το R2, με δύο οθόνες στην καμπίνα
Το R3X θα είναι η σπορ έκδοση με τρεις ηλεκτροκινητήρες
R3 και R2 βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα
Η Rivian έκανε μια απρόσμενη κίνηση την ημέρα που παρουσίασε το νέο R2, το οποίο είναι μεσαίου μεγέθους με μήκος 4,7 μέτρα, η μάρκα αποκάλυψε επίσης το ολοκαίνουριο R3. Το R3 έχει μικρότερο μέγεθος από το R2, έχει μεταξόνιο 2.800 χλστ., που είναι κατά 135 χλστ. μικρότερο και είναι βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα.
Μοιάζει πολύ με το R2, με δύο οθόνες στην καμπίνα
Όσον αφορά τον σχεδιασμό του, το R3 μοιάζει πολύ με το R2. Και τα δύο μοντέλα υιοθετούν παρόμοια γραμμή στο μπροστινό μέρος με δύο στρογγυλά φώτα και μια κόκκινη φάσα στο πίσω μέρος, αν και η φάσα αυτή είναι πιο χοντρή και λιγότερο φουτουριστική στο R3. Συνολικά, ο σχεδιασμός του R3 είναι εξαιρετικά τετραγωνισμένο με επίπεδη οροφή και χερούλια που είναι χωμένα στις πόρτες για να διατηρηθεί ψηλά η αεροδυναμική απόδοση.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι μινιμαλιστική με δύο ψηφιακές οθόνες, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το σύστημα infotainment. Η οροφή είναι πανοραμική και υπάρχουν δύο ντουλαπάκια, ενώ τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως και στις δύο σειρές.
Το R3X θα είναι η σπορ έκδοση με τρεις ηλεκτροκινητήρες
Η Rivian σχεδιάζει να προσφέρει μια πιο σπορ έκδοση του R3, το R3X, το οποίο θα διαθέτει περισσότερη ιπποδύναμη και μοναδικά στοιχεία στην εμφάνισή του. Αναμένεται να εξοπλιστεί με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ οι βασικές εκδόσεις θα έχουν είτε έναν είτε δύο ηλεκτροκινητήρες.