autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η τεχνολογία που ενσωματώνουν πάνω τους τα μίνι αυτοκίνητα, τα βοηθά να πετυχαίνουν τον ιδανικό συνδυασμό εξοικονόμησης καυσίμου και καλών επιδόσεων.

Μόλις 4,9 λτ/100 χλμ. καταναλώνει το Kia Picanto.

Το κορεάτικο μίνι επιτυγχάνει εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου, μόλις 4,9 λτ./100 χλμ.

Ο 3κυλινδρος κινητήρας με τον οποίο εξοπλίζεται το Picanto, αποδίδει 69 ίππους, εκπέμπει 99 γρ./χλμ, νούμερο που το απαλλάσσει από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Ευχάριστο στην οδήγηση στην πόλη και εύκολο στους ελιγμούς, εμφανίζεται το Pixo με τη σχετικά σφιχτή ρυθμισμένη του ανάρτηση.

Ο 12βάλβιδος, 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,0 λίτρου είναι πρόθυμος, διατηρώντας παράλληλα σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση καυσίμου (μόλις 5 λτ./100 χλμ), ενώ ο οδηγός του δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και καλές επιδόσεις προσφέρει το μοτέρ των 60 ίππων του VW up!.

Ο 1.000άρης 3κύλινδρος κινητήρας του Aygo χάρη στις νέες ρυθμίσεις, «έριξε» τις εκπομπές CO2, στα 99 γρ./χλμ. κι έτσι απαλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Δεν πίνουν δράμι!

Διαβάστηκε από 34390 αναγνώστες - 8/4/2013

Κινούμενα στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον, τα μοντέλα της δοκιμής μας αποδεικνύονται αρκετά ολιγαρκή σε καύσιμο, χαρακτηριστικό που θέλγει ακόμα περισσότερο τον υποψήφιο αγοραστή.

Επειδή οι εποχές είναι δύσκολες για τα πορτοφόλια όλων μας, το τελευταίο που θέλει ο καθένας από εμάς, είναι το αυτοκίνητο που τον κινεί να καίει καύσιμο όσο ένα τάνκερ. Το καλό για εμάς, είναι πως, πλέον, η τεχνολογία που ενσωματώνουν πάνω τους τα μίνι αυτοκίνητα, τα βοηθά να πετυχαίνουν τον ιδανικό συνδυασμό εξοικονόμησης καυσίμου και καλών επιδόσεων. 

Μόλις 4,9 λτ/100 χλμ.
… καταναλώνει το Kia Picanto. O 3κύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 69 ίππους, απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας μιας και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι μόλις 99 γρ./χλμ κι είναι εξαιρετικά οικονομικός σε καύσιμο, μιας και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας χρειάστηκε 4,9 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ που διανύει, νούμερο με το οποίο κερδίζει την πρώτη θέση στη συγκεκριμένη δοκιμασία. Δεύτερο και μάλιστα με ελάχιστη διαφορά είναι το Nissan Pixo που κι αυτό διαθέτει ένα 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο 68 ίππων (προέρχεται από την Suzuki). Τα 5 λτ./100 χλμ χαρακτηρίζονται ως ικανοποιητικό νούμερο, που σε συνδυασμό με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, σας υπόσχεται πως το κόστος χρήσης μαζί του θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Τρία αυτοκίνητα μοιράζονται την τρίτη θέση, με την κατανάλωση τους να ανέρχεται σε 5,1 λτ/100 χλμ. Αυτά είναι τα VW up!, το Toyota Aygo, καθώς και το Fiat 500 TwinAir. Τα Toyota Aygo καθώς και το Fiat 500 TwinAir, προσφέρουν ακόμα ένα συν στον υποψήφιο αγοραστή τους, αυτό των μηδενικών τελών, μιας κι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 99 και 95 γρ./χλμ αντίστοιχα. 

Μικρές οι διαφορές
Και με μικρή διαφορά ακολουθούν τα Hyundai i10, Smart Fortwo καθώς και το Peugeot 107. Οι καταναλώσεις τους είναι αντίστοιχα 5,2 και 5,4 λτ./100 χλμ αντίστοιχα (fortwo και 107 έχουν την ίδια κατανάλωση), με τα δυο τελευταία μοντέλα να έχουν και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Η κατανάλωση που επιτυγχάνει το i10 κρίνεται πολύ καλή, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το κορεάτικο μίνι, εξοπλίζεται με κινητήρα 1.200 κ.εκ. 
Αυτό που «τσίμπησε» λίγο παραπάνω καύσιμο ήταν το Suzuki Splash που εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος όμως αποδίδει 94 ίππους κι αποτελεί έτσι, το δυνατότερο κινητήρα της δοκιμής μας. 

Κάτω από 6 λτ./100 χλμ
Κανένα από τα μοντέλα της δοκιμής μας δεν είχε κατανάλωση η οποία να ξεπέρασε τα 6 λτ./100 χλμ, δείχνοντας έτσι ότι, παρά την κίνηση τους σε αστικό περιβάλλον (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), μπορούν να προστατέψουν αρκετά την τσέπη του οδηγού τους. 
Ορισμένα εξ αυτών πετυχαίνουν κι εξαιρετικό value for money, μιας κι απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όλα τα παραπάνω καλύπτουν πλήρως τις ολοένα κι αυξανόμενες αγοραστικές ανάγκες, με την οικονομία σε βάθος χρόνου να είναι δεδομένη. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ