autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τα μίνι αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο overall επιτρέποντας στους κατόχους τους, να κάνουν μια πιο… διευρυμένη χρήση με αυτά.

H ευκολία στην οδήγηση και στους ελιγμούς που παρέχει το i10, το κάνουν «παιχνίδι» στα χέρια του οδηγού σε όποια διαδρομή κι αν αποφασίσει να κινηθεί.

Βασικό πλεονέκτημα του VW up! των 60 ίππων είναι πως προσφέρει ασφάλεια, άνεση και σταθερότητα σε κάθε είδους διαδρομή.

Τo Fiat 500 είναι ευχάριστο σε αίσθηση, προσφέροντας πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος του Splash, θυσιάζοντας έτσι λίγη από την προσφερόμενη άνεση.

Εξαιρετικά καλά

Διαβάστηκε από 34389 αναγνώστες - 8/4/2013

Επειδή κανένα από τα μοντέλα που δοκιμάσαμε, δεν πρόκειται να κυκλοφορεί αποκλειστικά στην πόλη, αλλά όλο και θα το ξεκλέψουμε για κάποια εκδρομή, ας δούμε πως τα πάνε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. 

Ένα μόνο είναι σίγουρο. Τα μίνι αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο overall επιτρέποντας στους κατόχους τους, να κάνουν μια πιο… διευρυμένη χρήση με αυτά, μιας και με την ίδια άνεση που κινούνται αμιγώς στο αστικό περιβάλλον, θα σας μεταφέρουν και στον αγαπημένο σας προορισμό.

Καλό πάτημα
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των μοντέλων που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά είναι πως, η οδική τους συμπεριφορά είναι σκάλες αναβαθμισμένη συγκριτικά με αυτή του παρελθόντος. Εμείς ξεχωρίσαμε το VW up! που, παρά τις μικρές του διαστάσεις, πατάει με σιγουριά στο δρόμο, με την ανάρτηση του να συνδυάζει κράτημα κι άνεση. Σε λογικά επίπεδα για την κατηγορία κυμαίνεται κι ο αεροδυναμικός θόρυβος, ατού που συνδράμει κι αυτό με την σειρά του στην άνεση των επιβατών, οι οποίοι δεν κατεβαίνουν με κεφάλι ζαλισμένο από το βουητό. Το μίνι i10 ξεχωρίζει κι αυτό με την σειρά του για την ευκολία στην οδήγηση, που ουσιαστικά μετατρέπεται σε παιχνίδι στα χέρια του οδηγού, τόσο στις αστικές μετακινήσεις, όσο και στις εκτός πόλης. Η ανάρτηση είναι ελαφρώς σφιχτή, προσφέροντας κράτημα σε κάθε είδους καμπή, προσφέροντας παράλληλα και άνεση στους επιβαίνοντες. 

Ιδανικό το 500!
Κύριο χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Fiat 500, αποτελεί ο επιτυχημένος συνδυασμός της ευελιξίας στις αστικές μετακινήσεις με την ασφαλή οδική συμπεριφορά, ανεξαρτήτως διαδρομής. Η σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτησή του εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και τις στροφές, ενώ πολύ καλή είναι και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι. Ως προς την άνεση, παρά τη σφιχτή ανάρτηση, το 500αράκι προσφέρει καλά επίπεδα, χωρίς το πέρασμα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να ενοχλεί τους επιβάτες του. Σε εξίσου καλά επίπεδα κινείται και το Suzuki Splash, το οποίο με τη ρύθμιση της ανάρτησης που διαθέτει, δεν αφήνει το αμάξωμα να πάρει τρομερά μεγάλες κλίσεις (περιορισμένες είναι κι οι πλεύσεις του αμαξώματος) και μόνο το γεγονός ότι, είναι λίγο παραπάνω σφιχτή από τα δεδομένα της κατηγορίας, ίσως να ξενίσει μερικούς. Όμως το ταξίδι με ασφάλεια και σταθερότητα κι εκτός αστικών περιοχών, είναι δεδομένο. Το γρήγορο ρυθμό οδήγησης μπορεί μόνο να σας τον περιορίσει η αίσθηση του πεντάλ των φρένων.  

Το ότι ξεχωρίσαμε…
… μερικά εκ των μοντέλων, δε σημαίνει ότι τα υπόλοιπα στερούνται δυνατοτήτων. Τουναντίον και τα υπόλοιπα μοντέλα βρίσκονται πολύ κοντά το ένα με το άλλο και μόνο μικροδιαφορές τα χωρίζουν. 
Ακόμα όμως κι αν τα κρίνουμε εντελώς ορθολογικά, το δεδομένο είναι πως, η συνολική οδική συμπεριφορά των μοντέλων που δοκιμάσαμε, βρίσκεται σε επίπεδα που στην πλειοψηφία τους θυμίζουν τη συμπεριφορά μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ