autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις του Nissan Pixo, προσφέρουν ικανοποιητική ευελιξία εντός πόλης, ενώ ο οικονομικός κινητήρας του (απαλλάσσεται από καταβολή τελών κυκλοφορίας) προσφέρει κι επαρκείς επιδόσεις.

Το εσωτερικό του Pixo, διαθέτει απλή σχεδίαση, με απλώς ικανοποιητική ποιότητα, αλλά και με κάποιες μικρές εργονομικές ατέλειες όπως είναι π.χ. η μη δυνατότητα ρύθμισης του ηλεκτρικού παραθύρου του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού.

Ο 3κυλινδρος κινητήρας, με τον οποίο εξοπλίζεται το Nissan Pixo, συνδυάζει ικανοποιητικές επιδόσεις με το μεγαλύτερο ατού του, να είναι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, καθώς και η χαμηλή κατανάλωση των μόλις 4,9 λτ./100 χλμ!

Το ανανεωμένο Aygo είναι ένα ευχάριστο και ασφαλές αυτοκίνητο πόλης.

Ο κινητήρας των 68 ίππων, απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, προσφέροντας παράλληλα αξιοπρεπείς επιδόσεις στο ιαπωνικό μίνι.

Στο δρόμο, το 1.000άρι VW up! των 60 ίππων διακρίνεται για την ασφάλεια που προσφέρει και τη σταθερότητα σε κάθε διαδρομή.

Απλή και εργονομική σχεδίαση για το ταμπλό του up! με τα σκληρά πλαστικά να εμφανίζουν στιβαρή κατασκευή και καλό φινίρισμα.

Οι πρωταθλητές της πόλης

Διαβάστηκε από 34392 αναγνώστες - 8/4/2013

Σας παραθέτουμε τους επικρατούντες στη συγκριτική δοκιμή για τα αυτοκίνητα πόλης. Τα μίνι κονταροχτυπήθηκαν και καταλήξαμε στα πέντε που καλύπτουν στο έπακρο τις ανάγκες μετακίνησης στο κλεινόν άστυ.


Αυτό που οφείλουμε να καταθέσουμε είναι πως πλέον, τα μίνι αυτοκίνητα, διαφέρουν μεταξύ τους σε τρομερά μικρές λεπτομέρειες. Εμείς, όπως οφείλαμε, κάναμε ενδελεχείς δοκιμές κι αναδείξαμε τα προτερήματα, αλλά και πού χωλαίνει κάθε μοντέλο, στις παραμέτρους που θέσαμε. 

Nissan Pixo 1.0
H εξωτερική ελαφριά ανανέωση του Pixo μπορεί να μην φαίνεται και τόσο πολύ, αλλά αυτό που απασχολεί τους περισσότερους είναι πως, πλέον, το αυτοκίνητο εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ CO2, νούμερο που κατατάσσει το ιαπωνικό μίνι στο «club» των πιο οικολογικών μοντέλων της αγοράς. Τo συγκρατημένο προφίλ του μοντέλου έχει παραμείνει. Αλλαγές συντελέστηκαν στην αεροδυναμική και ελαφρώς στον προγραμματισμό του κινητήρα, ώστε οι ρύποι να πέσουν κάτω από τα 100 γρ. CO2 ανά χλμ. Ο 12βάλβιδος, 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,0 λίτρου διατηρεί τη «ζωντάνια» του στην περιοχή των 2.000-3.500 σ.α.λ. ευνοώντας την κίνηση στην πόλη, με την κλιμάκωση του κιβωτίου να είναι αραιή. Οι μικρές του διαστάσεις, το κοφτερό τιμόνι και οι αρκετές γυάλινες επιφάνειες, προσφέρουν αυξημένη ευελιξία στο Nissan Pixo εντός πόλεως, ενώ με ευκολία γίνεται κι η διαδικασία παρκαρίσματος. Αυτό που θα θέλαμε (κι η πλειοψηφία των αγοραστών) είναι το εσωτερικό του Pixo να ήταν πιο νεανικό και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Οι χώροι, σε γενικές γραμμές ικανοποιούν (μόνο οι αρκετά υψηλόσωμοι θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στο πίσω κάθισμα λόγω της χαμηλής οροφής). Εκεί όμως που το Pixo κάνει το colpo grosso, είναι φυσικά στον τομέα της τιμής. Με 8.440 ευρώ (συμπεριλαμβάνονται τα προωθητικά προγράμματα της εταιρείας και το όφελος απόσυρσης), το Pixo είναι άκρως θελκτικό στα μάτια του υποψήφιου αγοραστή που επιθυμεί ένα μικρό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. 

Toyota Aygo 1,0
Το μίνι Toyota έχει φρεσκαριστεί ολίγον σχεδιαστικά, με το εμπρόσθιο άκρο να θυμίζει έντονα το καινούριο Yaris, ενώ αναβαθμισμένο σε μεγάλο βαθμό είναι το γεροδεμένο και καλοφινιρισμένο εσωτερικό του, με νέες επενδύσεις και διαφορετικό τιμόνι. Ο κινητήρας των 3 κυλίνδρων και των 1.000 κ.εκ., εξοπλίζεται με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και, σε συνδυασμό με την καλύτερη αεροδυναμική και τη μακρύτερη 3η σχέση, εκπέμπει πλέον μόλις 99 γρ./χλμ.CO2, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη του από την καταβολή τελών. Το Aygo, διατηρεί στο ακέραιο τον αστικό του προσανατολισμό. Ελίσσεται με επιτυχία στην πόλη, είναι ευχάριστο και ασφαλές, ενώ τον χαρακτήρα του τονίζει το ηλεκτρικό τιμόνι που «κόβει» ιδιαίτερα. Τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν, ενώ ο χώρος αποσκευών των 139 λίτρων κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. 

VW up! 1.0 
Το VW up! είναι το αυτοκίνητο πόλης της γερμανικής φίρμας, το οποίο με την απλότητά του, την πρακτικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση, διεκπεραιώνει με ευκολία το πακέτο σπίτι-δουλειά-σούπερ μάρκετ-καθημερινές οικογενειακές υποχρεώσεις, που συνήθως απαιτείται από ένα αυτοκίνητο του είδους. Αυτό είναι δε, περισσότερο ορατό στην έκδοση με τον οικονομικό 1.000άρη κινητήρα των 60 ίππων, που με τα εξοπλιστικά κριτήρια της κατηγορίας κοστίζει 9.876 ευρώ. Το up! με τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις, την καλή ορατότητα και το κοφτερό τιμόνι, βοηθά ιδιαίτερα στην ευελιξία εντός πόλεως και στην ευκολία κατά το παρκάρισμα, χωρίς να υπολείπεται η οδική του συμπεριφορά στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. To εσωτερικό του, διακρίνεται για την απλή του σχεδίαση, αλλά και για την πολύ καλή του εργονομία σε ό,τι αφορά στους διακόπτες και τα χειριστήρια στο ταμπλό. Από την άλλη βέβαια, δε λείπουν κάποια ατοπήματα, όπως κυρίως ο χειρισμός του κάθε παραθύρου μόνο από ένα διακόπτη σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου. Ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά που ντύνουν το ταμπλό ξεχωρίζουν για τη σωστή τους κατασκευή και το καλό φινίρισμα και συναρμογή. Από πλευράς χώρων τέλος, το up! μεταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις 4 επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο για την κατηγορία, με την συνολική χωρητικότητα να ανέρχεται στα 251 λίτρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ