autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει σήμερα αποκτήσει μεγάλη σημασία και αποτελεί πλέον το Νο1 παράγοντα αγοράς του.

Το ιαπωνικό μίνι προσφέρεται σε τιμή σκάνδαλο, μιας και με τα προωθητικά προγράμματα της εταιρείας και με τον minimum εξοπλισμό που οφείλει να έχει ένα μίνι, κοστίζει, 8.440 ευρώ.

Τo φινετσάτο γαλλικό μίνι -ειδικά στο μοβ χρώμα που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας- θα αγαπηθεί τρομερά από το ασθενές φύλο, ενώ προσφέρεται και στην πολύ καλή τιμή, των 9.239 ευρώ.

Τo 1.000άρι ιαπωνικό μοντέλο θα κοστίσει στους ενδιαφερόμενους 9.351 ευρώ και με εξοπλισμό που θα τους ικανοποιήσει στο έπακρο.

Το i10 εξοπλίζεται με έναν σβέλτο κινητήρα 1,2 λίτρων, ενώ η τιμή του ανέρχεται σε χαμηλά επίπεδα, της τάξεως των 9.569 ευρώ.

Ο,τι (δεν) πληρώνεις, παίρνεις!

Διαβάστηκε από 34387 αναγνώστες - 8/4/2013

Μια μικρή παράφραση της λαϊκής ρήσης, δηλώνει ξεκάθαρα την πραγματικότητα της αγοράς στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Και για να το κάνουμε πιο λιανά, λίγα δίνετε, πολλά παίρνετε!


Η τιμή ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει σήμερα αποκτήσει μεγάλη σημασία και αποτελεί πλέον το Νο1 παράγοντα αγοράς του. Όσο λοιπόν πιο φθηνό είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να διάγει μια πολύ καλή εμπορική πορεία στην εγχώρια αγορά. Και το πλέον ευχάριστο που συμβαίνει σήμερα, είναι ότι, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει τα παλαιά δεδομένα, όταν το επίθετο "προσιτό" ακολουθούσε αποκλειστικά τις πιο λιτές και φθηνές προτάσεις, αφού η οικονομική κρίση της εποχής έχει επιφέρει μείωση τιμών ακόμη και στα πλέον εμπορικά και καλύτερα μοντέλα των κατηγοριών. Το φοβερό όμως είναι πως, εκπτώσεις γίνονται μόνο στις τιμές των μοντέλων, μιας και στην πλειοψηφία τους προσφέρουν αξιοπρεπή χαρακτηριστικά, ποιότητα κι αξιοπιστία, με χαμηλό κόστος απόκτησης. 

Χαμηλό κόστος χρήσης
Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεχνάμε ότι μια χαμηλή τιμή απόκτησης συνδράμει τρομερά και στο γενικότερο κόστος χρήσης. Το τελευταίο αφορά άμεσα τον υποψήφιο αγοραστή μιας και με το κόστος χρήσης έχει μια σαφή εικόνα για το τι θα του στοιχίσει το μοντέλο που αγόρασε ή σκοπεύει να αποκτήσει. Στο κόστος χρήσης λοιπόν ενός μοντέλου, υπολογίζεται πέρα από την τιμή απόκτησης, το κόστος service σε βάθος 3ετίας, η κατανάλωση (πάλι σε βάθος 3τιας), καθώς και τα τέλη κυκλοφορίας. Οπότε όπως καταλαβαίνετε ο συνδυασμός χαμηλής τιμής, (που όλα τα αυτοκίνητα της δοκιμής μας διαθέτουν), η χαμηλή κατανάλωσή τους, αλλά και τα χαμηλά έως και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, καθιστούν τα μοντέλα που παρουσιάζουμε ως πολύ καλές αγορές, οι οποίες προστατεύουν την τσέπη του ιδιοκτήτη τους. Κι όλα αυτά χωρίς να γίνεται κανένας συμβιβασμός (τηρουμένων πάντα των αναλογιών της κατηγορίας) σε θέμα εξοπλισμού, οδικής συμπεριφοράς, αλλά και της τεχνολογίας που το κάθε μοντέλο ξεχωριστά φέρει πάνω του. 

Πάνω από τα 10.000 ευρώ...
... δίνονται τα Smart Fortwo, Fiat 500 και Renault Clio. Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο «μια κατηγορία μόνο του», το Smart, στην έκδοση με τους 61 ίππους κοστίζει 10.590 ευρώ. 2.760 επιπλέον κοστίζει το Renault Clio, το οποίο κοστίζει 13.350, τιμή που αφορά στην έκδοση Expression, με τον κινητήρα των 900 κ.εκ. και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Το ρετρό σχεδίασης, Fiat 500 κοστολογείται 12.450 για την έκδοση με τον κινητήρα των δυο κυλίνδρων με την ονομασία TwinAir και απόδοση 85 ίππων. 

Μίνι στο μέγεθος, όχι στον εξοπλισμό!
Το ότι κάποιος θέλει να αγοράσει ένα μίνι αυτοκίνητο, δεν συνεπάγεται και ότι, πρέπει να στερηθεί βασικών χαρακτηριστικών που προσφέρει η σύγχρονη αυτοκινητιστική βιομηχανία. Και δεν είναι μόνο για να χαρεί κάποιος γκάζια, ή gadget! Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο οφείλει να έχει και να προσφέρει στον οδηγό αλλά και στους επιβάτες, το στοιχειώδη εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας. Για το λόγο αυτό, έχουμε θέσει κάποια μίνιμουμ εξοπλιστικά κριτήρια, τα οποία και σαφώς ποικίλλουν ανά κατηγορία. Στην περίπτωση των μίνι λοιπόν, κάθε μοντέλο πρέπει να διαθέτει (το λιγότερο) τα εξής:
- ESP
- Δύο αερόσακους
- Ηλεκτρικά παράθυρα
- A/C
- Ηχοσύστημα
- Κεντρικό κλείδωμα
Βασιζόμενοι λοιπόν σε αυτά τα εξοπλιστικά κριτήρια, προκύπτουν οι τιμές των μοντέλων που δοκιμάζουμε. 

8.440 ευρώ 
Το Nissan Pixo προσφέρεται με μόλις 8.440 ευρώ κι είναι το φθηνότερο από τα αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε διαθέτοντας όμως παράλληλα, όλα όσα οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Αμέσως μετά ακολουθεί το Peugeot 107, με τιμή 9.239 ευρώ, ενώ πολύ κοντά ακολουθεί το δημοφιλές Aygo με τιμή μόλις 9.351 ευρώ. 218 ευρώ ακριβότερο είναι το μεγαλύτερου κυβισμού, Hyundai i10, με την τελική τιμή του κορεάτικου μίνι να διαμορφώνεται στα 9.569 ευρώ. Αν τώρα βάλετε ένα ευρώ επιπλέον και πιο συγκεκριμένα, αν καταβάλλετε 9.570 ευρώ, μπορείτε να αποκτήσετε το έτερο μοντέλο από την Κορέα, το Kia Picanto. 
Κάτω από το όριο των 10.000 ευρώ προσφέρεται και το εξαιρετικό VW up! και πιο συγκεκριμένα στην τιμή των 9764 ευρώ, (η τιμή αφορά την έκδοση με τους 60 ίππους) ενώ ελάχιστα ακριβότερο είναι το Suzuki Splash με τελική τιμή 9.890 ευρώ.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ