autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

7 λόγοι για... να αμαρτήσετε!

7 μικροί «ΠΥΡΑΥΛΟΙ»

Διαβάστηκε από 26821 αναγνώστες - 29/5/2013

Σας παρουσιάζουμε επτά λόγους για να δαπανήσετε ένα μέρος από τις οικονομίες σας, ώστε το χαμόγελο από την οδηγική ηδονή να επιστρέψει στα χείλη σας!

Μπορεί το πορτοφόλι μας στο πέρασμα των μηνών να έχει μικρύνει, μπορεί να σκεφτόμαστε να κάψουμε κι ένα επιπλέον ml καυσίμου, αλλά ένα πράγμα δεν πρόκειται ποτέ να σβήσει. Το πάθος που μας κυριεύει για τα αυτοκίνητα! Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, μπορεί όλοι να κοιτάμε συγκριτικές δοκιμές για το ποιο μοντέλο κοστίζει και “καίει ” λιγότερο, αλλά ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως «κρυφό-κοιτάμε» δοκιμές για μοντέλα επιδόσεων. 
Πάνω σε αυτή τη φλόγα πατήσαμε κι εμείς και συγκεντρώσαμε μοντέλα – πυραυλάκια με κόστος απόκτησης που δεν ξεπερνάει τα 20.000 ευρώ (εντάξει το Honda Civic 1.8 κοστίζει 20.200 ευρώ, αλλά θεωρούμε ότι, είναι μικρό το κόστος των μόλις 200 ευρώ!). 
Τα κρίναμε σε όλους τους τομείς 
Το concept της συγκεκριμένης συγκριτικής δοκιμής ήταν σχετικά εύκολο να αποτυπωθεί από τη σκέψη στο χαρτί. Θέλαμε να έχουμε μερικά από τα γρήγορα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, που δε θα χρειάζεται να πάρει ο υποψήφιος αγοραστής δάνειο από το ΔΝΤ για να τα αποκτήσει. Και τα οποία βέβαια θα μπορούν να του προσφέρουν αυξημένη οδηγική απόλαυση (ελέω των αρκετών ίππων που διαθέτουν τα μηχανοστάσια τους), αλλά χωρίς οι οδηγοί τους να υπόκεινται σε τρομερές παραχωρήσεις στο θέμα της άνεσης, της ασφάλειας ενεργητικής και παθητικής, όπως επίσης και να “ρουφάνε” με μέτρο τη βενζίνη από το ρεζερβουάρ. 
Κι ω ναι, η αυτοκινητιστική τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο, που πλέον όλα τα παραπάνω μπορούν και συνδυάζονται σε ένα πακέτο. 
Τεχνολογικό Ευαγγέλιο
Ακούμε συνεχώς για τεχνολογία πάνω στα αυτοκίνητα μας. Το θέμα όμως είναι να καταλάβουμε ποια είναι αυτή η τεχνολογία ανά μοντέλο και τι προσφέρει αυτή στον οδηγό. 
Γι αυτό λοιπόν, θα προβούμε σε μιας εις βάθος ανάλυση περί τεχνολογικών καινοτομιών που φέρει το καθένα από αυτά στο ιπποστάσιο του και πώς ακολούθως κατορθώνουν να συνεισφέρουν αυτές οι τεχνολογίες στην τσέπη του υποψήφιου αγοραστή. 
Fun to drive;
Κι αν ναι πόσο; Μην γελιόμαστε, κανείς δεν πρόκειται να εκταμιεύσει ένα γενναίο ποσό για να έχει ένα αυτοκίνητο στα χέρια του που θα είναι η χαρά της ευθείας. Θα θέλει σίγουρα τις επιδόσεις σε ευθύ δρόμο, αλλά δεν θα θέλει να είναι συνέχεια μια ταχύτητα πάνω, όταν θα ξεκινούν οι στροφές στη διαδρομή που έχει επιλέξει. 
Για το λόγο αυτό, οδηγήσαμε όλα τα μοντέλα σε μικτές διαδρομές και καταγράψαμε τις συμπεριφορές τους, τόσο στις ευθείες, όσο και σε φιδίσιους δρόμους. 
Η ώρα των αριθμών
Επόμενος τομέας, αυτός όπου τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Κι εξηγούμαστε. Πόσο απαιτεί κάθε μοντέλο για να ολοκληρώσει την διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα; Πόσα μέτρα χρειάζονται για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα; 
Πέρα από τα παραπάνω, θα αναλύσουμε κι έναν ακόμη τομέα. Τη θέση οδήγησης. Βλέπετε ένα αυτοκίνητο που θέλει να φέρει τον τίτλο του σπορ ΟΦΕΙΛΕΙ να προσφέρει μια θέση οδήγησης που θα συνεισφέρει κι αυτή με την σειρά της στη γρήγορη οδήγηση, κρατώντας το σώμα του οδηγού στην θέση του ανά πάσα ώρα και στιγμή. 
Από παθητική ασφάλεια πως πάμε;
5άστερη είναι η πλειοψηφία των μοντέλων της δοκιμής, πλην του Skoda Fabia το οποίο έχει κερδίσει 4 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP. Σε αυτό το κομμάτι, θα αναφερθούμε στην ασφάλεια που παρέχει κάθε μοντέλο, ενεργητική και παθητική. 
Επιπρόσθετα, θα καλύψουμε σε μικρό εύρος πώς διεξάγονται οι δοκιμές πρόσκρουσης, καθώς και τι είδη αερόσακων υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή.
Τελική βαθμολογία
Ομολογουμένως, όλα τα υπό δοκιμή αυτοκίνητα διέθεταν όλες τις περγαμηνές για να ξεχωρίσουν. Η μάχη για την κορυφή ήταν δύσκολη και κυριολεκτικά με μικρή διαφορά ξεχώρισαν τα αυτοκίνητα της δοκιμής μας. 
Γι αυτό λοιπόν καθίστε αναπαυτικά, βάλτε τις ζώνες ασφαλείας σας κι ελάτε να οδηγήσουμε και να συγκρίνουμε τα μοντέλα του συγκριτικού μας!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις