autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

To Fabia διαθέτει άνετους χώρους και τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν εύκολα. Επιπλέον ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας με χωρητικότητα 315 λίτρα.

Το εσωτερικό του Peugeot 208 είναι εντελώς νέο σε σχεδίαση, ακολουθώντας την πρακτική που θέλει την ανεξαρτητοποίηση των βασικών οργάνων του αυτοκινήτου.

Εντυπωσιακό το εσωτερικό του Aveo, αλλά τα βλέμματα τραβάει η οθόνη αφής 7 ιντσών που έχει εξελιχθεί από την LG.

Ανεση-Χώροι: Απλωθείτε…

Διαβάστηκε από 44443 αναγνώστες

Πολλοί ακούν το χαρακτηρισμό «μικρό» και αμέσως προϊδεάζονται για την ανεπάρκεια των χώρων που χαρακτήριζε κάποτε τα εν λόγω αυτοκίνητα. Έλα όμως που τα πράγματα έχουν αλλάξει και τα μικρά μεγάλωσαν! Εσωτερικά βέβαια!


Είναι γεγονός πως, πλέον τα αυτοκίνητα που συγκαταλέγονται στην κατηγορία των μικρών προσφέρουν ικανοποιητικούς χώρους, τόσο για τους επιβαίνοντες, όσο και για τις αποσκευές τους. Και στα δικά μας αυτοκίνητα της μεγάλης αυτής συγκριτικής δοκιμής, έξι εξ αυτών ξεχωρίζουν κατακτώντας την πρωτιά, με τα υπόλοιπα να διαφέρουν σε απειροελάχιστα σημεία.

315 λίτρα το Fabia
Το τσέχικο μικρό διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από τα υπόλοιπα μικρά της δοκιμής, με χωρητικότητα 315 λίτρα κι έτσι θα μπορείτε πολύ εύκολα να βολέψετε τις αποσκευές σας. Όμως, άνετοι θα είναι και οι επιβάτες σας μιας και τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν με ευκολία. Το ταμπλό αποτελείται από σκληρά πλαστικά, αλλά με ομοιογενή ποιότητα και καλή συναρμογή. 
Εξίσου «δυνατό» στο θέμα των χώρων είναι το νέο Renault Clio. Βλέπετε, το ολικό re-design του εξωτερικού έφερε εκτεταμένες αλλαγές και στο εσωτερικό του γαλλικού μικρού. Μόλις ανοίγεις την πόρτα, το μάτι σου πέφτει πάνω στη μεγάλη οθόνη Media Nav, με τα υλικά κατασκευής του ταμπλό να είναι μαλακά, καλής κατασκευής και με πολύ καλή συναρμογή, ενώ αυξημένη είναι η πρακτικότητα μιας και οι θέσεις για μικροαντικείμενα βρίθουν! 
Ένα ακόμα γαλλικό μοντέλο, καταφέρνει να διακριθεί στην κατηγορία των χώρων κι αυτό είναι το Peugeot 208. Η καμπίνα διαθέτει ένα μεγάλο εσωτερικό πλάτος κι έτσι ακόμα και υψηλόσωμοι επιβάτες δεν θα νιώσουν στριμωγμένα και κλειστοφοβικά. Στο πορτ μπαγκάζ, υπάρχει ωφέλιμος όγκος 285 λίτρων, νούμερο αρκετά υψηλότερα από το μέσο όρο της κατηγορίας.  
Το εσωτερικό του Peugeot 208 είναι εντελώς νέο σε σχεδίαση, ακολουθώντας την πρακτική που θέλει την ανεξαρτητοποίηση των βασικών οργάνων του αυτοκινήτου, έναντι του υπόλοιπου ταμπλό. Έτσι, ο πίνακας οργάνων έρχεται σε μια καινούργια θέση, εκτός και πάνω από τιμόνι και ταμπλό, κάτι που σε συνδυασμό με τη νέα θέση οδήγησης, τον τοποθετεί στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού, χωρίς να χρειάζεται αυτός να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο. Έπειτα, στην κεντρική κονσόλα διακρίνεται η μεγάλη οθόνης αφής 7 ιντσών που εξέρχεται πάνω από τους αεραγωγούς και φιλοξενεί όλες τις ενδείξεις για τα συστήματα ψυχαγωγίας, ενημέρωσης οδηγού (trip computer) και πλοήγησης (προαιρετικό).

Και πλούσιοι χώροι και Hi-Tech
Ο λόγος για το Chevrolet Aveo το οποίο καταφέρνει να ξεχωρίσει, τόσο για την πληθώρα των προσφερόμενων χώρων, όσο και για το σύστημα MyLink που έχει εξελιχθεί από την LG, για λογαριασμό της Chevrolet. Συνδέεται με κινητό τηλέφωνο, είτε ασύρματα μέσω Bluetooth ή ενσύρματα μέσω της θύρας USB. Στην έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών και μέσα από ελληνόγλωσσο μενού, προβάλλονται όλα τα δεδομένα του κινητού, όπως τηλεφωνικές επαφές, μουσικά και φωτογραφικά αρχεία και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, ενώ αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι η υψηλή ανάλυση της οθόνης. Και μετά τον τεχνολογικό οργασμό, ας αναφερθούμε και στους χώρους. Οι επιβάτες σας δεν πρόκειται να σας γκρινιάξουν επΆ ουδενί, ενώ πλούσιος είναι κι ο χώρος αποσκευών με τα 290 λίτρα. Σε μικρή απόσταση ακολουθεί το Toyota Yaris. Κι αυτό διαθέτει σύστημα πολυμέσων με την ονομασία Touch & Go, στην οθόνη του οποίου έχει συνδεθεί η κάμερα οπισθοπορείας. Οι χώροι είναι άφθονοι, με το επίπεδο πίσω πάτωμα να εξυπηρετεί ακόμα περισσότερο την μεταφορά ενός 3ου ατόμου. Για τις αποσκευές, το αντίστοιχο τμήμα των 286 λτ. τοποθετείται άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.

Μικρές οι παραχωρήσεις…
… που πρέπει να γίνουν στις περιπτώσεις των Alfa Romeo Mito, VW Polo και Hyundai i20. Το ιταλικό premium μικρό θα δυσκολέψει μερικούς με το 3θυρο χαρακτήρα του, αλλά τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν άνετα. Οι πίσω μόνο έχουν οριακό χώρο για τα κεφάλια τους, ενώ ο χώρος αποσκευών των 270 λίτρων ικανοποιεί, αλλά το κατώφλι του είναι υψηλό. 
Το βασικό σχεδιαστικό μοτίβο στο θάλαμο των επιβατών του i20, δεν έχει αλλάξει, ωστόσο έχουν γίνει αλλαγές στις ενδείξεις και τα κουμπιά. Οι ενδείξεις στο πίνακα οργάνων είναι ψηφιακές σε μπλε απόχρωση. Τα πλαστικά είναι ποιοτικά με σκληρή αφή, αλλά στην υφή τους δείχνουν πιο ποιοτικά, με τη συναρμογή να παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα. Το i20 παραμένει ένα από τα πιο άνετα στην κατηγορία, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (295 λτ.).
Το Polo διακρίνεται για τη στιβαρότητα της κατασκευής του, αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά, ενώ είναι παράλληλα και εργονομικό. Τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν ατσαλάκωτοι, ενώ παραπάνω από επαρκής είναι ο χώρος αποσκευών των 280 λίτρων. 

Εξίσου καλά στην κατηγορία τους! 
Φυσικά ο λόγος για το Fiat Panda και Kia CeeΆd. Το μίνι της Fiat διαθέτει εξαιρετικούς για την κατηγορία του χώρους, ενώ τρομερή αναβάθμιση έχει επιτευχθεί στον τομέα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα οποία είναι ποιοτικά και με πολύ καλή συναρμογή. 
Τρομερά σκαλοπάτια αναβάθμισης έχει κάνει και το Kia CeeΆd. Το κορεάτικο μικρομεσαίο έχει αρχίσει να καλοβλέπει το χαρακτηρισμό premium, μιας και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μαλακά, ενώ έχει δοθεί και ιδιαίτερη προσοχή στο φινίρισμα. Το παράπονο μας θα το κάνουμε, μιας και θα θέλαμε στην κεντρική κονσόλα να υπήρχε ένα διαφορετικό σύστημα ήχου κι όχι αυτό που φιλοξενεί το Kia Rio. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ