autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η σχεδίαση του Clio θα χρειαστεί πολλά χρόνια για να ξεπεραστεί. Highlight αποτελούν οι κρυμμένες χειρολαβές στο πλαίσιο του παραθύρου για τις πίσω πόρτες.

Οι καμπύλες αντικαταστάθηκαν από δυναμικές ακμές, δίνοντας έτσι στο Yaris ένα πιο macho παρουσιαστικό

Σχεδίαση

Διαβάστηκε από 30201 αναγνώστες

Όπως και να το κάνουμε, ένα όμορφο αυτοκίνητο που δεν χορταίνεις να το βλέπεις, σίγουρα δεν θα το βαρεθείς εύκολα. Βεβαίως, το πόσο όμορφο είναι ένα δημιούργημα, είναι κάτι υποκειμενικό. Στον τομέα της αυτοκίνησης όμως, ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων έχει βελτιωθεί αισθητά στο πέρασμα των χρόνων. Στην περίπτωση του Toyota Yaris κι έχοντας μπει ήδη στη 3η γενιά του, οι σχεδιαστές αποποιήθηκαν το μοτίβο των πολλών καμπύλων και ενσωμάτωσαν στο αμάξωμα του Yaris τις περισσότερες ακμές και δυναμικό στιλ αυξάνοντας παράλληλα τις εξωτερικές διαστάσεις του κατά 100 χλστ., φτάνοντας τα 3.885 χλστ. 
Όμως και το νέο Renault Clio έφερε τα πάνω-κάτω στην κατηγορία των μικρών. Το γαλλικό μοντέλο, με τη δυναμική σχεδίαση του, αναμφίβολα σε αιχμαλωτίζει. Η σφηνοειδής γραμμή με την οποία προίκισε το Clio ο Ολλανδός σχεδιαστής Laurens van den Acker, δε δείχνει να ξεπερνιέται ακόμα και σε αρκετά χρόνια από τώρα. 
Το εμπρόσθιο τμήμα, με το μεγάλο Logo της φίρμας και τα LED φώτα ημέρας αποτελεί σήμα κατατεθέν για το design, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω, θετικά σχόλια αποσπούν κι οι κρυμμένες χειρολαβές στο πλαίσιο του παραθύρου για τις πίσω πόρτες δίνοντας έτσι, μια αίσθηση 3θυρου αμαξώματος. 
Ακόμα ένα συν στο ζήτημα της εξωτερικής εμφάνισης, αποσπούν και τα πίσω χωνευτά φωτιστικά σώματα, αλλά και τα «πρησμένα» πίσω φτερά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ