autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το 208 διατηρεί όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του 207, με το turn in να εξακολουθεί να είναι ακριβές , ενώ και η τοποθέτηση του μέσα στη στροφή είναι ακριβής την ίδια ώρα που το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό στα κέφια του οδηγού.

Η ανάρτηση είναι κατάλληλα ρυθμισμένη, ώστε να παρέχει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα. Το μεγάλο μεταξόνιο, τα πλατιά μετατρόχια και το στιβαρό πλαίσιο εξασφαλίζουν σταθερότητα στην ευθεία σε γρήγορους ρυθμούς και ουδέτερα και προβλέψιμα χαρακτηριστικά στις στροφές.

Οδική συμπεριφορά

Διαβάστηκε από 30198 αναγνώστες

Στο δρόμο κρίνονται όλα!

Το πώς συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στο «πεδίο της μάχης του», δηλαδή στο δρόμο, είναι ένα πολύ σημαντικό κριτήριο για ένα αυτοκίνητο, αν θέλει να αποκτήσει τον τίτλο του best seller. Γιατί όπως και να το κάνουμε, σΆ ένα αυτοκίνητο, όσους χώρους κι αν έχει ή όσο φθηνά κι αν κοστίζει, αν η οδική του συμπεριφορά δεν πείθει, τότε πολύ απλά ο υποψήφιος αγοραστής θα του γυρίσει την πλάτη. 
Το ευτύχημα όμως σε αυτή την παράμετρο που θέτουμε, είναι πως η αυτοκινητιστική τεχνολογία έχει προχωρήσει, τόσο όσο χρειάζεται, για να προσφέρονται αυτοκίνητα τα οποία δεν θα κοστίζουν μια περιουσία, αλλά τα οποία θα σου προσφέρουν άνεση, σταθερό πάτημα στο δρόμο και ευθυβολία και προπάντων ασφάλεια. 
Αναμφίβολα, το Peugeot 208 αποπνέει μια αισθητική φρεσκάδα, η οποία επιβεβαιώνεται κι από τον τρόπο που στέκεται στο δρόμο. Βασιζόμενο σε ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο, με προσεγμένη ακαμψία και πιο ελαφρύ, το 208 διατηρεί όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του 207, πηγαίνοντάς τα ένα βήμα πιο κάτω. Αυτό είναι καλό σε μία εποχή φίμωσης της επικοινωνίας του οδηγού με το δρόμο. Εδώ, το turn in εξακολουθεί να είναι ακριβές και η τοποθέτηση ακριβής μέσα στη στροφή, το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι (με τη μικρή διάμετρο που θυμίζει playstation) κάνει ό,τι μπορεί για να αναβαθμίσει την εμπειρία. Με την άνεση να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, εκείνο που θα θέλαμε είναι λίγο μεγαλύτερο ραφινάρισμα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες, από τον πίσω άξονα.
Το Ford Fiesta διαθέτει πιπεράτο οδηγικό ταμπεραμέντο, με την ισορροπία του πλαισίου στο όριο της πρόσφυσης, την αμεσότητα και την ακρίβεια στο turn-in να σκορπάνε χαμόγελα. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά, μιας και δεν επιτρέπει στο αμάξωμα να γέρνει τρομακτικά, ενώ είναι παράλληλα άνετη και έχει αθόρυβη λειτουργία. Το τιμόνι είναι κοφτερό και ακριβές μεταφέροντας την απαραίτητη πληροφόρηση στον οδηγό. 
Η οδική συμπεριφορά του 
Renault Clio, αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζει κινούμενη κι αυτή στα γαλλικά πρότυπα άνεσης και πολύ καλής συμπεριφοράς στο δρόμο. 
Η ανάρτηση καταφέρνει να συνδυάζει εξαιρετικά πολύ καλή ποιότητα κύλισης και εξαίρετη οδική συμπεριφορά. Στην πρώτη περίπτωση, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος μένουν εκτός της καμπίνας των επιβατών, ενώ στη δεύτερη περίπτωση και μόλις οι στροφές ξεκινήσουν, το Clio, θα περάσει απροβλημάτιστα και σβέλτα από κάθε είδους καμπή. 
Το ESP δουλεύει διακριτικά και αποτάσσει κάθε υποστροφική τάση. Στον αυτοκινητόδρομο, το Clio αποδίδει επίσης καλά με κύριο χαρακτηριστικό την ευθυβολία, αλλά μελανό σημείο του είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος που γίνεται έντονος σε ταχύτητες ανώτερες των 120 χλμ/ώρα.
Οδηγικά, το Chevrolet Aveo έχει ως προτεραιότητά του την άνεση. Ακόμη και όταν ο δρόμος έχει απανωτές ανωμαλίες, η ανάρτηση τα καταφέρνει ικανοποιητικά. Με το ESP παρόν, δε σε νοιάζουν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές καθώς το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας επεμβαίνει έγκαιρα. Αν πάλι θέλετε να παίξετε λίγο, μπορείτε να το απενεργοποιήσετε. Μερικά παράπονα, ενδεχομένως να έχετε από το τιμόνι, μιας και η ελαφρότητα του αλλά και η μη πλούσια πληροφόρηση θα σας ξενίσουν ελαφρώς, αλλά είπαμε, το Aveo θέτει ως προτεραιότητα την άνεση και όχι το fun to drive. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ