autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Nissan που «γέννησε» την τεχνολογία των 300ZX και R32 GT-R
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Nissan που «γέννησε» την τεχνολογία των 300ZX και R32 GT-R

26/12/2023

Θα ήταν το πρώτο Ιαπωνικό supercar! Το Nissan MID4 ήταν ένα κεντρομήχανο τετρακίνητο αυτοκίνητο επάνω στο οποίο εξελίχθηκαν οι τεχνολογίες για το Skyline GT-R R32 και το 300ZX.

Κατά τη διάρκεια της ζωής μας, παίρνουμε ορισμένες αποφάσεις οι οποίες αλλάζουν τον ρου της προσωπικής μας ιστορίας. Μία από τις μεγαλύτερες ερωτήσεις που ταλανίζουν τον κάθε άνθρωπο είναι το «τι θα είχε γίνει εάν…». Το ίδιο ισχύει και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες πολλές φορές εξελίσσουν οχήματα, τα οποία εντέλει δεν φτάνουν ποτέ στην φάση της τελικής, μαζικής παραγωγής, κάνοντας εμάς να αναρωτιόμαστε εκ του ασφαλούς και αρκετές δεκαετίες αργότερα, για το τι θα γινόταν εάν είχε κατασκευαστεί το εκάστοτε μοντέλο.
Το Honda NSX θεωρείται το πρώτο ιαπωνικό κεντρομήχανο supercar. Με αυτό τον τίτλο σήμερα θα γνωρίζαμε ένα άλλο όχημα, εάν η Nissan δεν είχε αποφασίσει αλλιώς. Ο λόγος γίνεται για τα concept MID4 και MID4-II, που εξελίχθηκαν έχοντας τον ίδιο στόχο με το NSX: Να «χτυπήσουν» τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, και πιο συγκεκριμένα τις κατασκευές από το Zuffenhausen και το Maranello.



Η δημιουργία του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1984 και συνεχίστηκε με μυστικοπάθεια, προκειμένου να εκπλήξει το πλήθος. Επικεφαλής του προγράμματος ήταν ο Shinichiro Sakurai, ο άνθρωπος πίσω από το πρώτο Nissan Skyline GT-R, το θρυλικό KPGC10 που έμεινε στην ιστορία ως «hakosuka».

Το Μάρτιο του 1985 ήταν έτοιμα 4 πρωτότυπα μοντέλα. Το πρώτο από αυτά, βαμμένο σε απόχρωση λευκής πέρλας, παρουσιάστηκε στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, ενώ το δεύτερο, σε κόκκινο χρώμα, έκανε την εμφάνισή του στο Σαλόνι του Tokyo τον επόμενο μήνα.
Στόχος της Nissan ήταν να δείξει στο κοινό το τι μπορούσε να επιτύχει όταν εστίαζε την τεχνολογία της στη δημιουργία προηγμένων αυτοκινήτων. Το αμάξωμα ήταν φουτουριστικό και σφηνοειδές, με αναδιπλούμενα εμπρός φανάρια και επικλινές εμπρόσθιο καπό. Στο προφίλ, ο πλευρικός αεραγωγός και το μικροσκοπικό παράθυρο πίσω από την πόρτα του οδηγού υποδήλωνε πως το όχημα ήταν κεντρομήχανο.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σελ.
2
Nissan MID4-II: Ο διάδοχος με τα 2 turbo
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε