Στο εσωτερικό του BYD Seal κυριαρχούν οι οθόνες, με τα υλικά να είναι ποιοτικά
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του BYD Seal δεν μπορείς να μην προσέξεις την τεράστια οθόνη 15,6 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Εξάλλου, είναι γνωστός ο αγώνας δρόμου των εταιρειών για το ποια θα χρησιμοποιήσει τη μεγαλύτερη οθόνη στα νέα αυτοκίνητα, και εδώ η BYD έχει άλλο ένα «βέλος» στη φαρέτρα της, αφού με το πάτημα ενός κουμπιού στην οθόνη ή στο τιμόνι, η διάταξη της οθόνης αλλάζει κατά το δοκούν από οριζόντια σε κάθετη.
Αυτό μπορεί να βολέψει τον οδηγό μιας και δεν θα χρειαστεί να τεντωθεί για να φτάσει το δεξί άκρο της οθόνης, ενώ για πολλούς είναι πιο εξυπηρετικό για εφαρμογές όπως το σύστημα πλοήγησης. Τα μόνα μειονεκτήματα στον κάθετο προσανατολισμό είναι δύο: Αφενός δεν λειτουργούν τα Android Auto και Apple CarPlay, και αφετέρου αν φοράτε πολωτικά γυαλιά ηλίου υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην βλέπετε την οθόνη μέσα από αυτά.
Ο «αέρας» τεχνολογίας εντείνεται μέσω της ευανάγνωστης οθόνης 10,25 ιντσών πίσω από το τιμόνι, που διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό, καθώς και από την οθόνη Head-Up Display (διαθέσιμη στο πακέτο Excellence που είναι το μοναδικό της τετρακίνητης έκδοσης).
Εκτός από high-tech, η καμπίνα του BYD Seal είναι πολυτελής, με το design να διέπεται από ρευστές επιφάνειες. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, με αυτά στο επάνω μέρος του ταμπλό και των θυρών να είναι μαλακά στην αφή και να δημιουργούν ωραία αντίθεση με τη φάσα από alcantara που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
Το φινίρισμα είναι προσεγμένο και η συναρμογή στιβαρή. Τα δερμάτινα καθίσματα είναι αναπαυτικά και ταυτόχρονα υποστηρικτικά, διαθέτουν ένα όμορφο μοτίβο από ρόμβους και έχουν ηλεκτρική λειτουργία, τόσο σε αυτό του οδηγού όσο και στου συνοδηγού. Επιπλέον είναι θερμαινόμενα αλλά και ψυχόμενα, με το τελευταίο να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο τις ζεστές μέρες, όπου η πανοραμική ηλιοροφή χωρίς εσωτερικό κουρτινάκι να συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας εντός της καμπίνας, κάτι που παρατηρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας.
Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται ο κομψός επιλογέας ταχυτήτων που μοιάζει με κρύσταλλο, ενώ γύρω από αυτόν υπάρχουν φυσικοί διακόπτες για την ενεργοποίηση του κλιματισμού, τη λειτουργία του ελέγχου τυφλού σημείου, καθώς και του προγράμματος «snow». Ακριβώς από πίσω βρίσκονται δυο μικρές ροδέλες, με αυτή που είναι πλησίον του οδηγού να χρησιμοποιείται για την επιλογή των προγραμμάτων «Eco», «Normal» και «Sport», και αυτή που βρίσκεται προς το συνοδηγό να ρυθμίζει την ένταση του ηχοσυστήματος.
Συνολικά το εσωτερικό του BYD Seal είναι πρακτικό και εργονομικό, με τις θήκες για μικροαντικείμενα να είναι αρκετές, και τις θέσεις για ασύρματη φόρτιση κινητών να είναι δύο. Καλοδεχούμενη είναι και η υιοθέτηση φυσικών κουμπιών -και όχι αφής- στο τιμόνι και στις πόρτες, για τη λειτουργία των ηλεκτρικών παραθύρων και τη ρύθμιση των καθρεπτών.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, το μεγάλο μεταξόνιο του αυτοκινήτου μεταφράζεται σε άπλετο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με τον «αέρα» να είναι επαρκής ακόμα και για ψηλούς ενήλικες και το επίπεδο πάτωμα να εξυπηρετεί στη φιλοξενία τρίτου ατόμου. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 400 λίτρα, ένας αριθμός που βρίσκεται στο χαμηλότερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας. Επιπλέον «πόντους» στην πρακτικότητα έρχεται να δώσει το εμπρός «frunk» (front trunk) που βρίσκεται κάτω από το «καπό», το οποίο είναι ένας έξτρα αποθηκευτικός χώρος 53 λίτρων.
Σελ. 1 | BYD Seal EV 530 PS AWD: Κινέζος διεκδικητής |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το BYD Seal EV 530 PS AWD |
Σελ. 3 | Στο εσωτερικό του BYD Seal κυριαρχούν οι οθόνες, με τα υλικά να είναι ποιοτικά |
Σελ. 4 | Το BYD Seal AWD έχει 530 άλογα. Φυσικά αν γκαζώνεις τα 460 χλμ αυτονομίας πάνε περίπατο |
Σελ. 5 | Η ποιότητα κύλισης είναι αντάξια premium sedan, δεν έχει one-pedal mode |