
Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του BYD Seal U DM-i, τα υλικά είναι ποιοτικά
Η καμπίνα του BYD Seal U DM-i είναι καλοσχεδιασμένη. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το εσωτερικό έχει δίχρωμες επενδύσεις από δερματίνη, με τις αποχρώσεις να είναι μαύρες και καφέ. Επιπλέον, οι εξώραφες λεπτομέρειες με πορτοκαλί κλωστή, οι μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες, καθώς και οι επενδύσεις που παραπέμπουν σε αλουμίνιο, προσθέτουν μία ευχάριστη νότα και έναν premium «αέρα» στο εσωτερικό.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά και μαλακά στην αφή. Τα καθίσματα (θερμαινόμενα και ψυχόμενα εμπρός) είναι αναπαυτικά, έχουν ηλεκτρικές ρυθμίσεις, και παράλληλα προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, την παράσταση κλέβει η μεγάλη οριζόντια οθόνη διάστασης 15,6 ιντσών για το σύστημα infotainment, η οποία –κατά την παράδοση της BYD- μπορεί να γυρίσει κάθετα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Το τιμόνι είναι επίσης θερμαινόμενο, ενώ οι διακόπτες που έχει στις ακτίνες του είναι «παραδοσιακοί» και όχι αφής, κάτι που αυξάνει την εργονομία. Στην κεντρική κονσόλα θα βρείτε λίγα επιπλέον μπουτόν, ενώ ο μικρός επιλογέας ταχυτήτων έχει «κρυστάλλινη» μορφή.
Οι θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα του BYD Seal U DM-i είναι μπόλικες, ευρύχωρες και βολικές. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός δίνει μια επιπλέον «νότα» πολυτέλειας το βράδυ, ενώ την ημέρα η καμπίνα είναι… ευήλια χάρη στην μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, διαθέσιμη από τον standard εξοπλισμό.
Στον τομέα των χώρων, στο BYD Seal U DM-i θα φιλοξενηθούν άνετα 5 ενήλικες επιβάτες. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 1,405 μέτρα, ενώ ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 23 και 7 εκατοστά αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει πως πίσω θα καθίσουν απροβλημάτιστα ακόμα και 3 ψηλοί ενήλικες.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 425 λίτρα.
Σελ. 1 | BYD Seal U DM-i AWD 324 PS: Πολιτισμένο και ευρύχωρο |
Σελ. 2 | Το BYD Seal U DM-i έχει μοντέρνο σχεδιασμό και εντυπωσιάζει με τον όγκο του |
Σελ. 3 | Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του BYD Seal U DM-i, τα υλικά είναι ποιοτικά |
Σελ. 4 | Plug-in υβριδικό, στην πόλη καίει 4,8 λτ/100 χλμ (6,2 η μέση κατανάλωση) |
Σελ. 5 | Η ανάρτηση έχει έμφαση στην άνεση, η καμπίνα έχει καλή ηχομόνωση |