autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Plug-in υβριδικό, στην πόλη καίει 4,8 λτ/100 χλμ (6,2 η μέση κατανάλωση)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Plug-in υβριδικό, στην πόλη καίει 4,8 λτ/100 χλμ (6,2 η μέση κατανάλωση)

8/4/2025

Ώθηση στο τετρακίνητο BYD Seal U DM-i AWD της δοκιμής μας, δίνει ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο συνολικής απόδοσης 324 ίππων και 550 Nm ροπής.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Miller και αποδίδει 129 άλογα και 220 Nm ροπής.

Το συγκεκριμένο μοτέρ συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα. Εμπρός βρίσκεται ένα μοτέρ 204 ίππων και 330 Nm ροπής και πίσω ένα με 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης.



Το μεγάλο ατού των plug-in υβριδικών οχημάτων είναι η κατανάλωση στην πόλη, η οποία στην περίπτωση του BYD Seal U DM-i μετρήθηκε στα 4,8 λτ/100 χλμ. Σε ταξίδι η κατανάλωση είναι 5,5 λτ/100 χλμ, αριθμός που επίσης ικανοποιεί απόλυτα και «χτυπάει» νούμερα που βλέπουμε σε μικρότερα diesel, ενώ σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει πόλη, ανοιχτό δρόμο και απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, η μέση κατανάλωση που είδαμε είναι 6,2 λτ/100 χλμ.

Περνώντας στις επιδόσεις, για το 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 8,1 δευτερόλεπτα, ενώ η προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο (60-100 χλμ/ώρα) και αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα) μετρήθηκε σε 4,3 και 5,6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Σελ.
1
BYD Seal U DM-i AWD 324 PS: Πολιτισμένο και ευρύχωρο
Σελ.
2
Το BYD Seal U DM-i έχει μοντέρνο σχεδιασμό και εντυπωσιάζει με τον όγκο του
Σελ.
3
Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα του BYD Seal U DM-i, τα υλικά είναι ποιοτικά
Σελ.
4
Plug-in υβριδικό, στην πόλη καίει 4,8 λτ/100 χλμ (6,2 η μέση κατανάλωση)
Σελ.
5
Η ανάρτηση έχει έμφαση στην άνεση, η καμπίνα έχει καλή ηχομόνωση

PEUGEOT
AUDI