autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε την Plug-in Mercedes E 300e: Με μία λέξη… αφθονία
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε την Plug-in Mercedes E 300e: Με μία λέξη… αφθονία

6/6/2024

Έχει 313 ίππους, κάνει το 0-100 σε 6,6 δλ., βγάζει 100 χλμ. μόνο με ρεύμα
Αυτοκρατορικοί χώροι στο πίσω κάθισμα, ιδιαίτερη εξωτερική σχεδίαση
Αριστη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση… studio
Πολυτέλεια επιπέδου S-Class, τεχνολογία επιπέδου Mercedes

Έχει 313 ίππους, κάνει το 0-100 σε 6,6 δλ., βγάζει 100 χλμ. μόνο με ρεύμα

Η έκδοση της νέας σειράς E που οδηγήσαμε έχει κάτω από το καπό δίλιτρο, τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 204 ίππων και 320 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρομοτέρ των 129 ίππων, αποδίδουν συνδυαστικά 313 ίππους και 550 Nm. Αυτό «μεταφράζεται» σε απόδοση 6,6 δλ. για το 0-100, και τελική ταχύτητα 234 χλμ./ώρα. Από πλευρά ηλεκτρικής αυτονομίας, η μπαταρία των 25,4 kWh εξασφαλίζει στον οδηγό 100 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα. Όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, τότε η μέση κατανάλωση είναι περίπου 4,9 λτ./100 χλμ., ενώ στην περίπτωση που η μπαταρία έχει ξεφορτίσει, ο θερμικός κινητήρας καίει περίπου 8 λτ./ 100 χλμ.

Αυτοκρατορικοί χώροι στο πίσω κάθισμα, ιδιαίτερη εξωτερική σχεδίαση

Με μεταξόνιο πλέον στα 2,94 μέτρα, οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό αξιοποιούνται στο έπακρο για την άνεση των επιβατών, ακόμη κι αν αυτοί ξεπερνούν σε ύψος τον μέσο όρο των 1,75μ. Στην έκδοση που δοκιμάσαμε, το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 370 λίτρων, κάτι που εν μέρει είναι λογικό, εξαιτίας της συστοιχίας των μπαταριών που καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο.

Εξωτερικά, ξεχωρίζουν τα αστέρια που έχουν ενσωματωθεί ως διάκοσμος στη μάσκα. Επίσης τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν λαμπτήρες με το χαρακτηριστικό σχήμα του αστεριού της Mercedes. Μπροστά, οι προβολείς θυμίζουν ανθρώπινα φρύδια όποτε ενεργοποιούνται τα φώτα ημέρας. Οι μυώδεις νευρώσεις που αποτυπώνονται στο καπό και στα πλαϊνά, σε συνδυασμό με το αεροδυναμικό σχήμα, προσδίδουν στο σεντάν δυναμική και σπορ εμφάνιση.
 

Αριστη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση… studio

Παρά τη γενικότερη «διόγκωση» της νέας Mercedes E 300e, και το βάρος των 2.280 κιλών, δεν κουράζεσαι καθόλου όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι, ακόμη και σε κακοτράχαλο δρόμο με πολλές στροφές. Το τιμόνι αποκρίνεται άμεσα στις εντολές, χωρίς να χάνεις ποτέ την αίσθηση του ελέγχου και της ασφάλειας, ενώ είναι τόσο ευέλικτη στον χειρισμό που πιστεύεις ότι οδηγείς αυτοκίνητο μικρότερων διαστάσεων.

Η οδηγική εμπειρία γίνεται ακόμη πιο απολαυστική χάρη στην απομόνωση των αεροδυναμικών θορύβων, συνέπεια εν μέρει και των διπλών τζαμιών. Ειδικά στο ταξίδι, η υψηλού επιπέδου ηχομόνωση, σε συνδυασμό με την άριστη ποιότητα κύλισης, φτάνεις στον προορισμό σου ήρεμος και ξεκούραστος.
 

Πολυτέλεια επιπέδου S-Class, τεχνολογία επιπέδου… Mercedes

Η ποιότητα κατασκευής και η πολυτέλεια που χαρακτηρίζουν το εσωτερικό είναι διαχρονικά γνωρίσματα της Mercedes. Είναι φανερά τόσο την επιλογή των υλικών, όσο και στην αρμονική συναρμογή τους. Σε αυτά προστίθεται και ο τεχνολογικός εξοπλισμός, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την «υπεροθόνη» MBUX Superscreen. Πρόκειται για ένα τρίπτυχο οθονών, που απλώνεται κατά μήκος του ταμπλό. Η ατμόσφαιρα μέσα στην καμπίνα ρυθμίζεται από τον ambient φωτισμό, συνεισφέροντας ακόμη περισσότερο στην ηρεμία των επιβατών. Τέλος, στο λογισμικό έχουν ενσωματωθεί οι τελευταίες τεχνολογικές αναβαθμίσεις της τεχνητής νοημοσύνης.

Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή της Mercedes E 300e.

Σελ.
2
Έχει 313 ίππους, κάνει το 0-100 σε 6,6 δλ., βγάζει 100 χλμ. μόνο με ρεύμα
Σελ.
3
Αυτοκρατορικοί χώροι στο πίσω κάθισμα, σπορτίφ εξωτερική σχεδίαση
Σελ.
4
Αριστη ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση… studio
Σελ.
5
Πολυτέλεια επιπέδου S-Class, τεχνολογία επιπέδου… Mercedes
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε